Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö joku asumistuesta

Vierailija
01.06.2014 |

Muutettiin poikaystävän kanssa uuteen asuntoon, mutta vuokrasopimus tehtiin vain mun nimellä, koska poikaystävällä luottotiedot menneet. Asuntoa vuokraava firma tietää, että poikaystäväni kuitenkin asuu täällä ja tämä järjestely oli ok, ainoastaan minä nyt otan vastuun virallisesti asunnosta ja vuokrien maksusta.

Lähetin Kelalle kopion vuokrasopimuksesta, mutta hakemukseen tietysti laitoin meidän koko ruokakunnan tiedot. Hyväksyyköhän Kela tämän vuokrasopimuksen vai vaatiikohan, että poikaystävän nimi on myös sopimuksessa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 12:07"]

Muutettiin poikaystävän kanssa uuteen asuntoon, mutta vuokrasopimus tehtiin vain mun nimellä, koska poikaystävällä luottotiedot menneet. Asuntoa vuokraava firma tietää, että poikaystäväni kuitenkin asuu täällä ja tämä järjestely oli ok, ainoastaan minä nyt otan vastuun virallisesti asunnosta ja vuokrien maksusta.

Lähetin Kelalle kopion vuokrasopimuksesta, mutta hakemukseen tietysti laitoin meidän koko ruokakunnan tiedot. Hyväksyyköhän Kela tämän vuokrasopimuksen vai vaatiikohan, että poikaystävän nimi on myös sopimuksessa?

[/quote]

voihan vuokrasopimuksen teon jälkeenkin tulla tilanteita, että asuntoon muuttaa

uusi henkilö. Tuskinpa avokkeja vuokrasopimukseen kirjataan. Kelan on tärkeää tietää se, ketä kaikkia on kirjoilla asunnossa.

Vierailija
2/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi nimeä vuokrasopimukseen, kirjoilla olo merkkaa.

T:ex-kelatäti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!! :)

Ap

Vierailija
4/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan tyhmä noillekin persaukisille on asunnon vuokrannut... No, edestäänpä löytää jossain vaiheessa.

Vierailija
5/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:41"]Kukahan tyhmä noillekin persaukisille on asunnon vuokrannut... No, edestäänpä löytää jossain vaiheessa.

[/quote]Pyh ja pah. Luottotiedottomat ystävänikin ovat vuokranneet kivoja kämppiä ja ilman vuokravelkoja ovat. :P Ihan itse olet tyhmä.

Vierailija
6/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 14:41"]

Kukahan tyhmä noillekin persaukisille on asunnon vuokrannut... No, edestäänpä löytää jossain vaiheessa.

[/quote]

Sanoit väärin. Tyhmä jättäisi vuokraamatta!