Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

5veen leluista luopumisen vimma

Vierailija
01.06.2014 |

Meillä jälleen vuotuinen kirppispöytä varattu ja kaappeja inventoitu tätä silmällä pitäen. Pian 5 täyttävä tyttö ilmoitti, että hänellä on paljonn turhaa ja tuo turhat jutut olkkariin. Lopulta oli tyhjännyt melkein koko huoneen. Jäljelle jäi kirjat, 2 pehmoa, 5 petshop hahmoa ja niiden tarvikkeita, pari bardieta vaatteineen, yksi interaktiivinen kissa, pelit ja askartelutarvikkeet. Ei kuulemma tarvitse muuta. Vienkö tosiaan kaikki kirppikselle? Läjässä on varmaan 3 jätesäkillistä ja uusina yli tonnin arvosta tavaraa... iskeekö katumus ja ikävä kun tavara on oikeasti lähtenyt..? Toisaalta olen hirveän ylpeä tytöstä joka ei ole kiinni krääsässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vielä kerran onko tyttö varma ettei muuta tarvitse, sillä näin paljosta ei ole pakko luopua. Selitä että olisi harmi jos myöhemmin alkaakin kaduttamaan kun jostain lelusta luovuttiin, sillä sitä ei enää takaisin saa. Eiköhän tyttl sitten saata vielä pari lelua ottaa, jos kokee sem tarpeelliseksi.

Muuten kyllä kehuisin tyttöä, kun osasi valita itselleen vain ne tärkeimmät ja turhat heittää pois. Onhan se nykypäivänä hienoa, kun monista lapsista on kasvatettu niin ahneita ettei mikään riitä!:)

Ihmetyttää kyllä miten teille on noin paljon tavaraa päätynyt? Yli tonnin arvosta leluja ja ilmeisesti vain yhdelle tytölle?

Vierailija
2/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä olen innokas kierrättäjä, eikä lapsetkaan ole tavaraan olleet kiintyneet. Kun lapset ovat halunneet myydään leluja kirpparilla, osan kohdalla olen kieltäytynyt ja sanonut, että haluan lapsenlapsille, jos niitä tulee. Lelut on sitten pakattu varastoon tulevaisuutta varten. Joskus harvoin sieltä on vielä kaivettu jotain esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin oli järkytys tajuta että läjän hankintahinta pyörii varmaankin tonnin hujakoilla. Yksi prinsessabardie voi olla melkein 30e, samoin petshop-pakkaus jossa on pari hahmoa ja muutama kynnenkärjen kokoinen "tarvike". Ei kuulemma halua mitään takaisin. Myös ikean leikkikeittiö saa lähteä. Yritin ehdottaa että siirretään se leikkimökkiin, mutta leikkimökinkin voi antaa pienemmälle serkulle! :) ap

Vierailija
4/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin oli järkytys tajuta että läjän hankintahinta pyörii varmaankin tonnin hujakoilla. Yksi prinsessabardie voi olla melkein 30e, samoin petshop-pakkaus jossa on pari hahmoa ja muutama kynnenkärjen kokoinen "tarvike". Ei kuulemma halua mitään takaisin. Myös ikean leikkikeittiö saa lähteä. Yritin ehdottaa että siirretään se leikkimökkiin, mutta leikkimökinkin voi antaa pienemmälle serkulle! :) ap

Vierailija
5/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkiikö lapsesi leluillaan? Vai räplääkö tablea, puhelinta tai tietokonepelejä kaiket päivät? Onko lapsella aikaa rauhallisiin leikkeihin?

Toinen mikä tulee mieleen on, että leluja on ollut liikaa esillä ja siksi niillä ei tule leikittyä. Välillä on hyvä piilottaa osa ja vaihtaa leluja, niin sitten ne ovat taasen kuin uusia.

Itse en laittaisi leluja vielä pois, vaan kalleimmat ja tärkeimmät siirtäisin varastoon joksikin aikaa. Kyllähän nyt viisivuotiaan kuuluu vielä leikkiä!

Vierailija
6/6 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bardie :D