Tissi testi!
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 17:33"]Rintalihasten avulla vai saako käyttää käsiä yhdistämisessä?
[/quote]
Saako joku ilman käsiä? O.O
Saan kun tarpeeksi kovakouraisesti kiskon. A-kuppi.
Veikkaan, että melko iso osa AV-mammoista jättää/on jättänyt vastaamatta tähän kysymykseen. Olemme vauvapalstalla ja valtaosa sanoo ettei saa. Jokainenhan tietää, ettei ole kovin kiinteistä rinnoista kyse, jos nännit yhteen menee.
70D, sain. Kynä ei pysy rintojen alla, mutta kaipa nää sit kuitenkin jo roikkuu kerta tuo onnistu? :D Varmaan rintojen muodostakin kiinni :)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:30"]Olen mies ja sain nännit yhteen :-)
[/quote]
Taittuuku sulla keho kaksin kerroin vai onko vähän isommat mies tisulit?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:01"]Saatko nännisi yhteen?
Ite just ja just en saa.
Tissitesti on yhdyssana. Juu, en saa.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 22:12"]
Pitää olla aika nysät jos ei saa :O
[/quote]
Tai mies :P
Kyllä -Mies 29v- saa.
Ei mitään toivoa että saisin.
T. pieni A-kuppi
Rintalihasten avulla vai saako käyttää käsiä yhdistämisessä?
Menin sitten kokeilemaan ja en saanut. Tai saisin ehkä jos venyttäisin täysiä, mutta en viitsi kiduttaa itseäni sillä tavalla. Ainakin pari senttiä jäi väliä ja hiukan jo sattui sekin.
Pytsyttekö nuolemaan omia nännejänne, mä pystyn?
En lähellekään, 65C. En pysty nuolemaan nännejä, kyynärpäätä pystyn kielellä koskettamaan, nuoleminen ei ihan onnistu.
En saa. D-kupin tissit.
Au kun sattui kun yritin kiskoa (tyhmyydestä sakotetaan)!
En saa millään. Mun liivikoko on 75, ja nännit osoittaa suoraan eteenpäin. Ei näköjään ole pelkästään rinnan koosta kiinni. Sattui minullakin, kun yritin.
B-kuppi (lähempänä nykyään kylläkin ceetä) ja saan yhteen.
D kuppi ja en saa :D Ja ei pysy kynä rintojen alla.
Itse f kuppi ja en saa :o