Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa mua löytämään mekko ristiäisiin!

Vierailija
31.05.2014 |

Olen siis lapsen äiti ja iältäni 29-vuotias. Malli saa olla juhlava ja vatsan kohdalta ehkä hieman anteeksi antava. Olen hoikka ja pitkä, joten ei ihan mitään minimekkoja tai rintoja tarjolle. Linkitelkää ehdotuksia kiltit. En ole onnistunut löytämään mitään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintahaarukka?

Vierailija
2/20 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta max 200e.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikki mallit ovat nykyään todella lyhyitä. Pitkälle selälle ei oikein sovi, eikä ristiäiset oikein ole paikka lyhyelle helmalle. Millainen malli piilottaisi vatsaa, joka ei vielä ole täysin palautunut, mutta korostaisi mieluummin vyötäröä?

ap

Vierailija
6/20 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut Marimekolta? En yleensä tykkää, mutta nyt oli pari aika nättiä kesämekkoja. Tain sitten esim. tigeriltä?

Vierailija
7/20 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotelomekoista pidän kyllä, mutta pömppö paistaa niissä esille turhan hyvin. Myös vyön pelkään korostavan aluetta, johon en niin kaipaa huomiota. Väriksi en haluaisi valkoista tai liian vaaleaa, sillä olisi kätevää jos sama mekko menisi vielä loppukesän häihin. 

ap

Vierailija
8/20 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekolta löytyy kivoja!! :) Hyvä laatuisia ja kestäviä, ajattomia ja käy häihinkin!

Vierailija
9/20 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkään en yleensä tykkää marimekosta, mutta musta se on merkki joka sopii suomalaiselle suuriin juhliin! mun ylppärimekko oli samu-jussin kokoelmasta marimekolle, ja musta on kiva että suuressa juhlassa on ollut jollain tavalla erilainen mekko, jotenkin merkityksellisempi kun vaikka hennesin, toki kaunis, mutta merkityksetön vaate. mä lähtisin siis marimekkoon.

Vierailija
10/20 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekosta en tykkää yhtään.

ap

Vierailija
11/20 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa

HEI, nyt on näköjään alessa nuo satu maarasen sunnittelemat mekot marimekolla!! 

Vierailija
13/20 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 20:14"]Kotelomekoista pidän kyllä, mutta pömppö paistaa niissä esille turhan hyvin. Myös vyön pelkään korostavan aluetta, johon en niin kaipaa huomiota. Väriksi en haluaisi valkoista tai liian vaaleaa, sillä olisi kätevää jos sama mekko menisi vielä loppukesän häihin. 

ap

[/quote]

Minusta vyö taas häivyttää pömppöä, jota tosin ei kukaan muu kuin sinä itse näe. Ae katkaisee sen juuri sopivasti keskeltä eikä korosta sitä, lisäksi jotkut spanksit alle. Mutta toki jos se ei tunnu sinusta hyvältä niin ei kannata sellaiseen mekkoon tai alusasuun sulloutua. Ja jos olet pienen lapsen äiti ei kukaan oletakaan sinun olevan missääm fitnesskunnossa :))

Vierailija
14/20 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten näistä on silmää miellyttänyt French Connectionin musta mekko, tosin siinä rinnat liikaa esillä ja väri ei oikein sovi. Toinen kiva oli tuo Frock and Frill, mutta sekin aika lyhyt pitkäselkäiselle. Imetykseenkin vähän epäkäytännöllinen. Helmojen mallit molemmissa kivat ja kapein kohta vyötäröllä, mikä on plussaa.

ap

Vierailija
17/20 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa Nellyn mekoissa huomioida että mallit ovat superpitkäjalkaisia ja käyttävät super push upeja. Eivät mekot ihan tuolta näytä ns tavallisen tallaajan päällä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi