Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkeen 60kg laihtunut, nyt riesana "ylimääräinen" iho?

Vierailija
31.05.2014 |

Otsikko kertoikin jo ongelmani eli olen laihduttanut lähes 60kg ja nyt kun olen normaalipainossani, niin riesana on tuo ylimääräinen iho, joka on muistona ylipainosta.

Tietääkö kukaan onko ylimääräisen ihon leikkaukseen mahdollista päästä julkisen terveydenhuollon kautta vai pitääkö se maksaa itse? Kysyn lähinnä siksi, ettei minulla ole sellaisia rahoja, joilla pystyisin maksamaan tuon leikkauksen. Ylimääräinen iho on kuitenkin todella iso ongelma, koska mm. hikoillessa iho rikkoutuu ja on tämän takia kipeä ym. ja ylimääräisen ihon takia joudun käyttämään isompia vaatteita, kun oikeasti tarvitsisin jne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että julkisellakin tehtäisi. Ei varmaankaan pelkän estetiikan ja pienempien vaatteiden vuoksi, mutta varmastikin jos iho tosiaan jopa rikkoutuu niin, että muodostaa tulehdusriskin. Varaa aika lääkäriin ja pyydä lähetettä eteenpäin.

Oletko pitkään kärsinyt vaivasta? Eli miten paljon laihdutuksesta on aikaa, onko varmaa ettei iho palajdu enää enämpää? Ethän ole jojolaihduttaja ja liho kiloja takaisin?

Vierailija
2/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa työtä olet tehnyt kun olet saanut noin paljon painoa pois. Nuo ihon rikkoontumiset on sellainen syy, että ihoa pienennetään ihan julkisellakin puolella.

t. 50 kiloa pudotettavana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 1,5v sitten saavutin normaalipainoni ja tuossa se on pysynyt. Olen laihdutukseni aloituksesta saakka käynyt kuntosalilla ja teetättänyt ohjelman, jonka avulla olisi ollut mahdollista kiinteytyä, jonkin verran se varmaankin auttoikin, mutta kokonaan en kyllä saa salilla itseäni kiinteytettyä.

ap

[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:44"]

Luulisi, että julkisellakin tehtäisi. Ei varmaankaan pelkän estetiikan ja pienempien vaatteiden vuoksi, mutta varmastikin jos iho tosiaan jopa rikkoutuu niin, että muodostaa tulehdusriskin. Varaa aika lääkäriin ja pyydä lähetettä eteenpäin.

Oletko pitkään kärsinyt vaivasta? Eli miten paljon laihdutuksesta on aikaa, onko varmaa ettei iho palajdu enää enämpää? Ethän ole jojolaihduttaja ja liho kiloja takaisin?

[/quote]

Vierailija
4/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedostat, että niissä leikkauksissa on myös isot riskit? Oletko aivan varma, että haluat ottaa ne riskit ja haluat että läheisesi voivat kärsiä ja surra jos sinulle sattuu jotain leikkauksessa tai sen jälkeen?

Hieno saavutus joka tapauksessa tuo painonpudotus.

Vierailija
5/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihon kiristyksessä kyllä mitään suuria riskejä ole. Toki nyt aina voi jotain sattua kun ihminen nukutetaan, mutta mun mielestä oli hiukan outo kommentti tähän kohtaan. 

Hienoa työtä ap!

Vierailija
6/6 |
31.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän yhden n. 30-40 kg laihduttaneen joka sai julkisella puolella leikkauksen jossa ylimääräistä nahkaa poistettiin mahasta ja rintojen alueelta. Hän kävi kahdessa eri leikkauksessa, ensin fiksattiin maha ja sitten rintaosasto.
Kannattaa siis hakeutua lääkäriin kysymään asiasta, muista painottaa tarpeeksi huonoja puolia jotka ylimääräinen nahka sinulle aiheuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi