Vapaaehtoistyötä tekevä mies ei ole hyvä valinta
Nainen ja perhe on sijalla kaksi.
Kokemusta jo kolmesta miehestä.
Seuraavalle on tasan yksi vaatimus:
Ei tee vapaaehtoistyötä.
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:30"]
Näin on. Kyllä miehen pitää olla oikeissa hommissa tienaamassa perheelle elantoa. Päivät pitää olla niin pitkiä, että humanitääriseen höpöhöpöön ei ole aikaa jaksamusta. Akka hoitelee sillä aikaa akkojen hommia eli hoitaa lapsia ja imuroi.
[/quote]
Mä olen itse töissä ja mies tekee vaan tota vapaaehtoishommaa. Elää säästöillä. Kulut menee 50-50, joten en ole kuitenkaan kiinnostunut rahasta, vaan yhteisestä ajasta. :)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="31.05.2014 klo 17:30"]
Näin on. Kyllä miehen pitää olla oikeissa hommissa tienaamassa perheelle elantoa. Päivät pitää olla niin pitkiä, että humanitääriseen höpöhöpöön ei ole aikaa jaksamusta. Akka hoitelee sillä aikaa akkojen hommia eli hoitaa lapsia ja imuroi.
[/quote]
Mä olen itse töissä ja mies tekee vaan tota vapaaehtoishommaa. Elää säästöillä. Kulut menee 50-50, joten en ole kuitenkaan kiinnostunut rahasta, vaan yhteisestä ajasta. :)
[/quote]
Kyllä on miehen homma hommata talo ja auto. Ei onnistu tuollalaisella hölläilyllä.