Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin menetitte anaalineitsyyden?

Vierailija
28.12.2020 |

Kysymys naisille.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä "oikeasti" menettänyt, mutta anustapille ja dildolle olen. On alkanut vähän kiinnostamaan myös oikean kalun kokeileminen, mutta ongelma on se että miehelläni on sen verran kookas että sitä en kyllä kokonaan halua sisälleni anaaliin mistään hinnasta ja epäilen että hän pystyisi pidättäytymään vain "kärjen" käyttämiseen.

Vierailija
2/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää onko vaimollani pepaneitsyys tallella. Minä siellä en ole käynyt mutta onko joku muu. Mutta en uskalla kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä ponmistusvaiheessa kun kätilö tunnusteli peräaukon kautta etenemistä. Kyllä se reikä tuo nautintoa vain saadessaan tavaraa ulos.

Toki miehillä eri asia eli rohkeasti miehet miesten kesken tai pyytää vaimoa dildottamaan.

Vierailija
4/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

omat kokemukset on 24v anaali ja sit toinen pää 50 v anaali neitsyys ja siltä väliltä sitten poraukset 

Vierailija
5/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23

Vierailija
6/9 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikonut menettää..

Vierailija
7/9 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joku kolmekymppinen. Silloinen aviomies halusi kokeilla ja suostuin sitten hänen mielikseen. Hän oli varovainen, ei kovin iso ja käytti liukastetta. Ei sattunut mutta en siitä kyllä mitään erityistä nautintoakaan saanut. Tuntui vaan lähinnä kuin olisi ollut kakalla. Eikä miestäkään se enää ekan kokeilun jälkeen kiinnostanut.

Vierailija
8/9 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joku kolmekymppinen. Silloinen aviomies halusi kokeilla ja suostuin sitten hänen mielikseen. Hän oli varovainen, ei kovin iso ja käytti liukastetta. Ei sattunut mutta en siitä kyllä mitään erityistä nautintoakaan saanut. Tuntui vaan lähinnä kuin olisi ollut kakalla. Eikä miestäkään se enää ekan kokeilun jälkeen kiinnostanut.

Miksi alapeukku? Tuohan oli mun kokemus. Ei se ollut mitään erityisen ihmeellistä.

Vierailija
9/9 |
29.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aikonut menettää..

Ainoa järkevä vastaus tähän mennessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi