Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tehnyt abortin puoli vuotta sitten, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
30.05.2014 |

Olen kohta 22 vuotta täyttävä nainen, joka kävi läpi raskaudenkeskeytyksen viime talvena. aihe on ollut arka, mutta jos jotakuta voisin auttaa, tekisin sen mielelläni. lapsen isä oli lomaromanssi ja minulla on koulut kesken joten pitkän harkinnan jälkeen en lasta pitänyt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadutko? Itse tein painostuksen alla ja kadun vieläkin...aikaa on kulunut kohta 2 vuotta, eikä ole päivääkään etten miettisi...

Vierailija
2/3 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi vähän kadutti, nyt aihe palannut vahvasti mieleeni kun kuukauden päästä olisi laskettu aika... Elämäntilanteeni on tässä ajassa muuttunut niin paljon (uusi poikaystävä ja työpaikka), että sen takia en varmaankaan enää niin paljon kadu kun aluksi. Koska olen nyt jokatapauksessa onnellinen. mutta päivittäin mietin että millaista elämäni olisi ja millainen tämä lapsi olisi ollut.. surullista. Vaikea päätös.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 22:56"]aluksi vähän kadutti, nyt aihe palannut vahvasti mieleeni kun kuukauden päästä olisi laskettu aika... Elämäntilanteeni on tässä ajassa muuttunut niin paljon (uusi poikaystävä ja työpaikka), että sen takia en varmaankaan enää niin paljon kadu kun aluksi. Koska olen nyt jokatapauksessa onnellinen. mutta päivittäin mietin että millaista elämäni olisi ja millainen tämä lapsi olisi ollut.. surullista. Vaikea päätös.

ap

[/quote]

Raskasta se on, eikä helppoa koskaan. Onneksi kuitenkin sinulla on asiat nyt hyvin.

-2