Työllistyykö huono hitsaaja yhtään mihinkään vai pitääkö olla huippuhyvä?
Kiinnostaisi koulutus, mutta pelkään että olenkin hommassa aivan surkea ja taas on yksi koulutus millä en saa töitä.
Kaikki aiemmat koulutkseni on ollut sellaisia että töitä ei saa jos ei ole tosi hyvä.
Millä alalla voi saada töitä vaikka olisi huonokin?
t. Ihminen, joka on kaikessa huono
Kommentit (10)
Harjoittelemalla useimmat oppivat riittävän hyviksi. Ammattikoulussa ahkerimmat opiskelijat hitsasivat myös osan ruokatunneistaan. Alalle hakeutuneista nuorista naisista varsin moni osoittautui nopeaoppiseksi ja huolelliseksi, osa sai työpaikan työssäoppimispaikastaan heti valmistumisensa jälkeen.
Myymään hitsausvälineitä osaaville Tai opettamaan muita
Huono hitsaaja voi saada aikaan paljon vahinkoa, ihan oikein ettei saa töitä.
Olet varmasti jossain hyvä, et vaan ole löytänyt vielä omaa alaasi.
Kyllähän sitä huonoa saumaa voi hitsata piilon puolella niin ei haittaa.
Olen huono lukemaan, huono analysoimaan, huono tekemään asioita käsillä, huono olemaan ihmisten kanssa. Mikä ala minulle sopii, missä ei pääse tekemään vahinkoa?
Hitsaajat käyvät keuhkokuvissa tietyin väliajoin. Kertonee jotain työstä.
Huonoille raksamiehille on tilausta. Myös hyvät raksamiehet kiittävät, koska tulee lisää töitä.
Siivoamaan pääsee aina vaikkei olisi maailman paras. Kunhan on reipas ja luotettava niin on jo työnantajien silmissä kultakimpale.
Vierailija kirjoitti:
Olen huono lukemaan, huono analysoimaan, huono tekemään asioita käsillä, huono olemaan ihmisten kanssa. Mikä ala minulle sopii, missä ei pääse tekemään vahinkoa?
Etuuskäsittelijä voisi olla sopiva työ.
Lähihoitajaksi. Pääsee töihin vaikka olisi narkkari/varas/mt ongelmainen/laiska/huono