Sats-Fressi -sotku
Saiko joku muukin tänään sopivasti asiakaspalvelun sulkeutumisen jälkeen Satsilta viestin, että jos on ollut Tikkurilan tai Iso Omenan asiakas, asiakkuus siirtyy sunnuntaista alkaen Fressille?
Onko oikeasti näin, että yritys voi siirtää asiakkuuden toiseen yritykseen, vaikkei yrityksen toiminta lopu?
Olenko ainoa jota ottaa pannuun? Käyn muissa Satsin toimipisteissäkin itse asiassa enemmän kuin Omenassa...
Kommentit (23)
Jossain satsin tiedotteessa/yleisimmissä kysymyksissä oli, etteivät saa ko. Salin jäsenille (eli myytyjen salien) markkinoisa satsia, (jotta fressi saa ne asiakkaat). Mutta uskoisin sen olevan mahdollista, että jos olet itse satsiin yhteydessä että haluat jatkaa heidän asiakkaanaan, et fressin. Eli saisit siis jatka satsin asiakkaana ja tällöin vaan itse irtisanot fressin jäsenyyden.
Hyvä SATS Tikkurilan ja Iso Omenan jäsen:
Uusi omistusjärjestely ei edellytä sinulta toimenpiteitä. Jäsensopimukset jatkuvat täysin ennallaan, ilman hinnan tai ehtojen muutoksia. Jatkossa käytössäsi on samalla kortilla kaikki 16 Fressiä ympäri Suomen, jäsentyypistä riippumatta.
Uskomme toiminnassamme vahvasti avoimuuteen ja läpinäkyvyyteen. Arvostamme aidosti palautettanne ja ideoitanne, ja toivommekin saavamme niitä mahdollisimman paljon – niin palautekanaviimme kuin henkilökohtaisestikin.
Kiitos, kun olet asiakkaanamme – kehitetään Fresseistä yhdessä Tikkurilan ja Matinkylän parhaat ja mutkattomimmat liikuntapaikat!