Puhutaanko hyvistä talvikengistä?
Oli mukavaa saada suosituksia eri talvikenkämerkeistä. Jatketaanko hyvässä hengessä vertailua, mainitsematta sitä kotimaista merkkiä, jonka arvostelu saa ketjun poistumaan.
Eli haussa hyvät lasten talvikengät, ei piilokorolliset.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä ole kielletty kaikki minkä voi edes kaukaisesti tulkita mainonnaksi?
Enpä ole vielä kuullut, että ”kokemuksia tuotteesta x”- tai ”samsung vai Apple” -tyyppiset ketjut olisivat kiellettyjä mainontasyistä. Sen sijaan jos ketjuihin tulee selkeästi markkinointitekstejä, ne voi toki ilmoittaa asiattomiksi.
Legero. Kestävät aikansa, eivät ikuisesti, mutta kuitenkin vuosia. Parasta näissä on keveys, paras mukavuus, erilevyiset lestit (pidän leveämmästä mitoitusvaihtoehdosta, netistä löytyy tiedot), kiva ulkonäkö näin mukavaksi jalkaan, sopivan pitävä pohja liukkailla, pintamateriaali (minulla mokkanahkaa) ja riittävä vedenpitävyys (minulla kalvolliset). Kohtuu hinta.
Legerot siis aikuisillekin, mutta katso netistä, mitä tarjoaa myös lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Eikös täällä ole kielletty kaikki minkä voi edes kaukaisesti tulkita mainonnaksi?
Maailma, jossa kaikki kuluttajakeskustelu olisi kielletty mainontana, olisi taivas niille oikeille mainostajille.
Vierailija kirjoitti:
Sievin kengät
Nämä on todella hyviä aikuisille ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Justhan täältä poistettiin pitkä keskustelu, jossa puhuttiin Kuomista ja hesarin jutusta
Pidetään tämä keskustelu muissa kengissä, niin ehkä tämä saa säilyä.
Vierailija kirjoitti:
Sievin kengät
Mulla on sellaiset, missä on lampaankarvaa sisäpuoli enkä ikinä luovu niistä, aivan ihanat! En tiedä, onko noissa uudemmissa sellaista enää:
https://www.sievishop.fi/sievi-kengat/tuotteet/sievi-naisten-kengat/nai…
Tarjousksessakin on niin monenlaisia, et en viitsi katsoa, kun en tarvi uusia pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Justhan täältä poistettiin pitkä keskustelu, jossa puhuttiin Kuomista ja hesarin jutusta
Kuomakengätkin omistan ja säästyy ne toiset pakkaskengät paremmin, kun ei mokkanahkaisia loskassa pidä pilata. Kumpparina puolalaiset ovat ihanat: Rapala Sportman, ihanan kevyet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuomakengätkin omistan ja säästyy ne toiset pakkaskengät paremmin, kun ei mokkanahkaisia loskassa pidä pilata. Kumpparina puolalaiset ovat ihanat: Rapala Sportman, ihanan kevyet!
https://hintaseuranta.fi/retkeilyvaatteet/lamposaapas-rapala-sportsmans…
Näetkö: kumpparissa sellainen irroitettava sisävuori, todella mukava käyttää.
Varustelekan maiharit. Sisälle villasukka, jos tarpeen.
Eikä liukastu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailma, jossa kaikki kuluttajakeskustelu olisi kielletty mainontana, olisi taivas niille oikeille mainostajille.
Jep, mittään tuotetta sinä et ole arvosteleva .. vaikka hajoaisi käsiin.
NWO
Sincc
Helsingissä ei tarvita erillisiä talvikenkiä enää.
Vierailija kirjoitti:
Talvisaappaat
Littaan astutut ballerinat
Villasukat
Hemulimekko
Känni
Huono meikki
Hienhaju-> näistä tunnistaa suomalaisen naisen
Kerrotko minulle mikä on huono meikki?
Ei me kaikki osata tehdä taideteoksia. Ollaan värisokeitakin. Vahvojen miinuslasien kanssa ei vaan natsaa kaikki. Monta hutisävyä olen ostanut.
Mulla on itsellä Vikingin mokkanahkaiset ja vuorelliset Goretex-talvitennarit, sellaiset nilkkapituiset. Ne on osoittautuneet ihan superlämpimiksi, juuri eilen ja toissapäivänä ulkoilin niillä -20 pakkasessa. Mikä parasta, niitä saa myös lasten koossa, eli siis voin LÄMPIMÄSTI suositella myös lapsille.
Toinen todella lämmin kenkä on ollut Eccon nahkainen talvisaapas. Sellainen missä ei ole vetskaria, vaan pitää vetää sukkana jalkaan. Vähän hankalaa se on, mutta on superlämmin kovissakin Lapin pakkaspuuhissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talvisaappaat
Littaan astutut ballerinat
Villasukat
Hemulimekko
Känni
Huono meikki
Hienhaju-> näistä tunnistaa suomalaisen naisen
Kerrotko minulle mikä on huono meikki?
Ei me kaikki osata tehdä taideteoksia. Ollaan värisokeitakin. Vahvojen miinuslasien kanssa ei vaan natsaa kaikki. Monta hutisävyä olen ostanut.
Kyllä se siitä harjoittelulla. Ei näistä kannata lannistua.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Niinkö? Minulla tänään varpaat jäätyi kun oli vain korolliset nilkkurit jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vuorelliset lenkkarit varmaan kalvolla riittäisipi.
Sincc
Aloittaja voi kertoa, että itse käytän El Naturalistan karvavuorisaappaita, ja voin suositella aikuisille.
Lapsille etsiskelen kevyitä, notkeapohjaisia, leveälestisiä, lämpimiä kenkiä. Ja tosiaan ei piilokorkoa.