Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mieheni sairaalloisen mustasukkainen? Pitäiskö lähteä?

Vierailija
30.05.2014 |

Lyhyesti: ollaan oltu mieheni kanssa kimpassa nyt pari vuotta. Mieheni on kokoajan vaan mustasukkaisempi. Muuten hän on ihanin mies ketä koskaan olen tavannut, pitää mua kuin kukkaa kämmenellä, aivan täydellisen turvallinen mies, oikea unelma. Noh, kukaan ei silti ole täydellinen...

Luin eilen miehelleni ääneen sairaalloisen mustasukkaisuuden piirteitä. Hän sanoi itsekin että kuulostaa kyllä just häneltä mutta silti naurahteli eikä suostu ymmärtämään ettei se oikeasti ole normaalia. Aina onnistuu kääntämään sen jotenkin muhun, esim "no emmä olis suuttunu jos sä et olis lähteny sen kanssa kahville" argh vaikea selittää. Ei vaan ymmärrä että hänellä on asenneongelma.

-en saa jutella esim. baarissa kellekkään ilman että oma ukko on siinä myös

-en hänestä saisi käyttää kuin tietynlaisia vaatteita

-järkyttävä riita kun esim. Kerran puolessa vuodessa nään kaksin jotakin kaveripoikaa

-välilä vaikuttaa ihan salkkari-Pekalta (:D) kun oikeesti psykopaattisesti jankkaa että enkai koskaan haluisi ketään muuta, kai olen aina vaan hänen, eikai kukaan muu mies ole komeempi, kai ollaa ikuisesti yhessä jne :S

-yrittää kontrolloida tekemisiäni, aina pitäisi raportoida joka liike yms...

-jos joku mies kattoo mua edes hetken liian pitkään, mies hermostuu ja uhkaa (mulle) hakkaavansa sen äijän...

-flirttailu ja miesten kanssa nauraminen ehdottomasti kielletty

- pakonomainen syyttely ja "todisteiden" etsiminen, eikä usko edes viidennestä kerrasta kun sanon vaikka että ei, kukaan ei yrittänyt iskeä eilen...

Huoh! Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Mies on mulle kuitenkin aina tosi kiltti ei uhkaile ketään. Mun puolesta mies saa nähdä ketä haluaa jne. En omista häntä vaikka hän haluis selvästi mut omistaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help?

Vierailija
2/7 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole juossut jo kauas tuollaisesta tyypistä? Itse en katselisi sekuntiakaan. Silloin, kun joku alkaa tekemisiäni rajoittamaan niin suhde loppuu saman tien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan sairaalta. En suostuisi mihinkään nuista vaatimuksista. Rajoittaa pukeutumistakin?!?

Vierailija
4/7 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ja äkkiä. Älä ainakaan lapsia tee hänen kanssa!

Vierailija
5/7 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakene pahenee vaan ajan myötä

Vierailija
6/7 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pahalta ja tollasilla asioilla on tapana vaan pahentua ajan kuluessa. Mä kyllä varmaan lähtisin vielä kun voisin, kun ei ole esim. lapsiakaan. Tuo kuulostaa kyllä siltä, ettei mies tule jättämään sinua rauhaan eron jälkeen. Toinen vaihtoehto on, jos saat miehen hakemaan ammattiapua sairaalloiseen mustasukkaisuuteensa. Se on varmasti vaikeaa, jos mies ei edes myönnä ongelmaansa.

Vierailija
7/7 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitä ne hyvät puolet tarkennettuna ovat?