Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Britannian muunnosta Kymenlaaksossa

Vierailija
28.12.2020 |

Kymenlaaksossa havaittu koronaviruksen britanniasta löytynyttä muunnosta
Kymenlaaksossa varmistunut joulun pyhinä ensimmäinen Britanniasta löydetyn koronaviruksen muunnoksen kantaja. Hän oli tullut Länsi-Euroopasta. Asiasta kertoo Kouvolan Sanomat.

Kommentit (36)

Vierailija
2/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasku perään tuollaiselle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa! Kiitos vauraalle keskiluokalle. Onneksi saitte matkustella joulunpyhät. Kiitos.

Vierailija
4/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymenlaakson sosiaali- ja terveyspalvelujen kuntayhtymä (Kymsote) on käynnistänyt taudin jäljitysketjun selvityksen.

Koronaviruksen uuden muunnoksen on epäilty olevan herkemmin leviävä ja tarttuvan erityisesti nuoriin ihmisiin.

Vierailija
5/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin viikon päästä jysähtää niin, että kouvolatukat tärisee!1

Vierailija
6/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂 Mitähän keksitään seuraavaksi kun ihmiset kyllästyy tähän.

Vierailija
7/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä voimaton olo kun näissä aina mainitaan se klassinen "tullut sieltä tai täältä".

Eikö ihmiset nyt tosiaan voi olla matkustamatta edes yhtä v....un joulua!

Vierailija
8/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikohan tämän Ahmedin kanssa samalla lennolla? Ahmed ihmetteli kun lentokentällä piti olla näyttämättä passia jotta pääsi koneeseen.

Vierailija
9/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmed oli niin kovin pöyristynyt. Mutta mistä? Kovin oli tietoinen mitä kautta ja millä yhtiöillä saisi kierrettyä lentokiellon. Mutta sitten oli täysin tietämätön lentokiellosta?!?

Opettelis luuska edes valehtelemaan.

Vierailija
10/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sitä varmaan jo muuallakin Suomessa. Ei ne kaikkia analysoi tuon varalta vaikka olisi brittituristi.

Vierailija
11/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sitä varmaan jo muuallakin Suomessa. Ei ne kaikkia analysoi tuon varalta vaikka olisi brittituristi.

Jep, ja varmasti ollut jo ennen lentokieltoja.

Vierailija
12/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean salaista taas kun ei voi edes paikkakuntaa kertoa.

Vierailija
13/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen henkilö tullut Suomeen joulun viettoon Britanniasta, liian myöhään meni raja kiinni.

MIKÄ sinä voi olla niin vaikeaa että pysyy siellä missä on. Mutta kun MINUN joulunvietto ja MINUN loma. Ei väliä jos joku siihen kuolee tai vaarallisempi versio pääsi Suomeen

Vierailija
14/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko sillä naisella Ahmed olla myös tuo ? Hänhän vielä taksiin mikä mainittiin.Onko hänet testattu.

Vierailija
15/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli sen arvoinen joululoma, että kannatti tap paa vanhemmat sukulaiset ärhäkkään kotonaan 🤷🏻‍♀️ Voi sitten itse muistella että oli kuiteski niin kiva olla joulu Suomessa.

Vierailija
16/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko sillä naisella Ahmed olla myös tuo ? Hänhän vielä taksiin mikä mainittiin.Onko hänet testattu.

Hän meni Espooseen, ei Kymenlaaksoon.

Vierailija
17/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen henkilö tullut Suomeen joulun viettoon Britanniasta, liian myöhään meni raja kiinni.

MIKÄ sinä voi olla niin vaikeaa että pysyy siellä missä on. Mutta kun MINUN joulunvietto ja MINUN loma. Ei väliä jos joku siihen kuolee tai vaarallisempi versio pääsi Suomeen

Minä, minä ja minun perhe. Varmaan koko ääliö perhe sairastunut.

Vierailija
18/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti oli sen arvoinen joululoma, että kannatti tap paa vanhemmat sukulaiset ärhäkkään kotonaan 🤷🏻‍♀️ Voi sitten itse muistella että oli kuiteski niin kiva olla joulu Suomessa.

Voi ei, joko siellä on montakin kuollut?

Vierailija
19/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasku perään tuollaiselle!

Ai millaiselle?

Mitä jos se olisi teidän lapsi joka tuli jouluksi kotiin.

Lopettakaa jo.

Olette typeriä.

Vierailija
20/36 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, kyllä oli varmasti, kun kaikki mummat ja mammat oikein haluamalla halusivat sukulaisensa joulunviettoon Suomeen. Jee jee kivaa, ihanaa, kun lapseni tulee Suomeen viettämään joulua. Harmi vaan, jos tästä kärsii muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän