Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joilla ei ole kummilapsia?

Vierailija
28.12.2020 |

Mulla ei ole yhtään kummilasta. Mulla on vaan yksi kaveri, jonka kanssa lapsena luvattiin, että ollaan isona toistemme lasten kummeja, mutta kun se aika tuli, olimmekin välirikossa muutamia vuosia.

Nyt tämä kaveri jaksaa mainostaa, miten paljon hänellä on kummilapsia ja mitä kaikkea niille jouluksi osti. Toisaalta en edes kaipaa kummiutta, eipä tarvitse miettiä mitä kenellekin ostaisi ja rahaa jää käytettäväksi omiin lapsiin enemmän. Mutta koen silti jotenkin nolona, etten ole kenenkään kummi. Ihan kuin en olisi kelvannut kenellekään :(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä kai onneksi voi ollakaan kun en ole ikinä kuulunut kirkkoon. En edes pidä lapsista enkä olis ikinä kummilasta halunnutkaan tai kummiksi suostunut.

Vierailija
2/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katunut kummiksi lupautumista. Pelkkää lahja-automaattina olemista. Enää en lähtisi. t. Nimimerkki 5 kummilasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu kirkkoon enkä erityisemmin välitä lapsista joten tuskinpa minusta ikinä kummia tulee. En ole aatellut että se olisi asia josta jotkut ihan unelmoivat :D

Vierailija
4/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katunut kummiksi lupautumista. Pelkkää lahja-automaattina olemista. Enää en lähtisi. t. Nimimerkki 5 kummilasta

Sama täällä. Yhtä monta kummilasta. En tiedä, odotetaanko lahjoja, koska aina ne olen ostanut. Mutta aikaa pitäisi kuulemma antaa. Itsellä kolme omaa lasya, kokopäiväinen työ, mies paljon työreissuissa. Anna siinä sitten aikaa kummilapsille, kun omillakaan ei riitä. Ovat NIIN pettyneitä kummitätiin.

Vierailija
5/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole yhtään kummilasta ja olen vaan iloinen. Erosin ajat sitten kirkosta enkä osaa toimia lasten kanssa ollenkaan.

Lisäksi mt-ongelmat ja syrjäytyminen niin hyvä ettei ole ylimääräisiä vaatimuksia ja odotuksia tähän päälle.

Vierailija
6/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kuulu kirkkoon niin ei kysytä kummiksi, tai jos kysytään, niin on helppo kieltäytyä. Ei mua nolota yhtään, miksi pitäisi?

Vierailija
7/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummilapsia. Voisin sen sijaan olla mielelläni pummisetä.

M31

Vierailija
8/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kummilapsia, mutta miehelläni on 3 kummilasta, joita pidän tavallaan myös ominani.

Vierailija
9/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt tästä "kunniasta".

Vierailija
10/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ja olen kyllä pettynyt kun ei ole kysytty. Kaikki vissiin tahtovat pariskuntia kummeiksi.

Vierailija
11/11 |
28.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenenkään kummi. Velejelläni kaksi lasta, niin hän ei pyytänyt kummankaan lapsen kummiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi