Oma kokemukseni: Miksi jotkut miehet eivät tee naiselle orgasmia? -ongelmaan
Olen vähän alle 40-vuotias mies. Kymmenen vuotta naimisissa uskollisesti. Nuorempana oli kyllä aika paljonkin naisia ja kovin tyytyväisiä tuntuivat suoritukseeni olevan. Perään kyseltiin useinkin. Vaimoni tavattuani seksi hiipui todella paljon. Rakastuin vaimoni moniin arvokkaisiin ominaisuuksiin ja ajattelin, että seksiasiakin tulee vielä muuttumaan ajan kanssa. Ei muuttunut. Mikään niistä taidoista naisen tyydyttämiseksi mitä aikanaan vuosien varrella opin ei kiinnostanut/tyydyttänyt häntä. Laukeamaan hänet sain ainoastaan leukoja kramppiin vetävän suusession tuloksena tai selän hierontaan tarkoitetun voimakkaan hieromalaitteen avustuksella. Usein sain kuulla kiukuttelua, kun "ei taaskaan tule". Alkaa siinä hiukan miehen itsetunto kärsimään. Minusta tuntuu, että koko naiseni saamattomuus on kääntynyt minun syykseni. Ja kuitenkin muistelen kaiholla niitä aikoja, kun naiset niin kovin mielellään kanssani ottivat sen uusintakierroksenkin... Eli ei se ole kyllä läheskään aina miehestä kiinni se asia saako nainen. Omaa orgasmiaan ajattelevat miehet toki ovat eri juttu. Mutta olen aikanaan kyllä törmännyt useampaankin naiseen, joka itse lauettuaan on todennut "lopeta jo, LOPETA JO, tuntuu inhottavalta kun tulin jo". Ja minä en ollut vielä saanut. Eli älkää nyt miehiä vaan syyllistäkö.
kiitos tästä näkemyksestä. Olen sen toisen ketjun kirjoittanut. Mun vaimo ei myöskään alkuun saanut kuin monen tunnin nuolemisella, mutta nykyään siihen riittää 10minuuttia joka on tosi ihana koska liika on liikaa vaikka alussa se olikin ihanaa. Mietin vain näitä miehiä jotka panevat muuta kuin omaa naistaan ja eivät tee elettäkään sen eteen että nainen laukeaisi. Mutta kyllä näitä varmasti löytyy miehistä ja naisista...