Inhottava olla vain kaveriliitossa
Kommentit (12)
Olet kertonut tämän jo monta kertaa.
Turhaa alapeukutatte, mies ei halua muuta. Miten voi yksin parisuhdetta parantaa?
Ei niin. Kaikki ihmisen solmimat liitot on ikuisia, niitä ei voi katkaista.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole pakko olla liitossa. Mulla hyvä ystävä lähti kaveriliitosta. Nyt on intohimoa, kun uusi mies vetää satunnaisesti äkkiarvaamatta turpaan.
En mä nyt tuollaista halua. Mä haluan, että joku rakastaa mua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppuisi työt ja työ on mulle tärkeä asia, kun muita töitä en saa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ne, joissa toinen uhkaa tap**misella, jos toinen jättää. Siitä ei sitten kovin helposti irtaudutakaan. Sitten muut ilkkuvat (jotka eivät asioiden todellista laitaa tiedä) että miten sinäkin siedät tuollaista kumppania, joka kohtelee sinua noin huonosti. Näkevät siis kohtelun, eivät kuitenkaan kuule uhkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ne, joissa toinen uhkaa tap**misella, jos toinen jättää. Siitä ei sitten kovin helposti irtaudutakaan. Sitten muut ilkkuvat (jotka eivät asioiden todellista laitaa tiedä) että miten sinäkin siedät tuollaista kumppania, joka kohtelee sinua noin huonosti. Näkevät siis kohtelun, eivät kuitenkaan kuule uhkauksia.
Meillä ei ole tuollaista. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole tuollaista. ap
Ole onnellinen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppuisi työt ja työ on mulle tärkeä asia, kun muita töitä en saa.
No se on voi voi sitten. Odota sitä eläkeikää vaan kiltisti ja valittele vaan välillä vauvapalstalle inhottavaa elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole pakko olla liitossa. Mulla hyvä ystävä lähti kaveriliitosta. Nyt on intohimoa, kun uusi mies vetää satunnaisesti äkkiarvaamatta turpaan.
En mä nyt tuollaista halua. Mä haluan, että joku rakastaa mua.
Kyllä tämä turpaanvetäjämies aina vakuuttaa jälkeenpäin, että rakastaa eikä enää satuta. Ja puoliso tietysti uskoo, koska tuskin muuten enää jatkaisi liitossa.
Tästä syystä miehille takaisin valta
Jos mies saa valita monen nuoren tytön väliltä avioliitossakin hänen halunsa seksiin pysyy koko elämän ajan virkeänä.
Ja tytöt tykkäävät kun saavat helpon elämän