Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuin unissani ja huusin toisen miehen nimeä

Vierailija
27.12.2020 |

Minulla on tapana puhua unissani useinkin. Toissa yönä olin myös huutanut puolisoni kertoman mukaan toisen miehen nimeä. Nyt puolisoni on alkanut epäluuloiseksi ja ihmettelee moista. Pohtii millaisia unia oikein näen ja miksi. Aivan kuin epäilisi, että mulla olisi suhde jonhonkin toiseen. Ärsyttävää!
Miten saan hänet uskomaan, että minulla ei ole mitään salasuhdetta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on k*sipää. Sinulla on täysi oikeus huutaa toisen miehen nimeä ja vaikka mennä hänen kanssaan sänkyyn. Jätä se sika

Vierailija
2/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi normaalia ole, että huutelee toisten miesten nimiä. Taitat himoita jotain muuta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin toista naista viime yönä. Hereillä.

Vierailija
4/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei luota sinuun ylipäänsä, suhde on aika hankala, meneekö vaikeammaksi. Koska toista miestä ei ole. Provo?

Vierailija
5/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin huusin toisen naisen nimeä, ja aamulla oli kanki edelleen kattoa kohti. ja katosta roikkui jotain..

Vierailija
6/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi normaalia ole, että huutelee toisten miesten nimiä. Taitat himoita jotain muuta..

Kuka uniaan kykenee kontrolloimaan?

Vierailija
7/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä joku mamma valittaisi, että miehensä huutaa toisten naisten nimiä unissaan, niin kaikki käskisivät jättää pettäjäsian.

Vierailija
8/8 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniinsa on vaikee mennä vaikuttamaan. Tosi noloa kun tulee sanotuksi jotain ääneen unissaan... mut jos rupeet vakuuttelemaan hirveesti mustasukalle ettei oo mitään tai ketään muuta oikeesti niin entistä harhaisemmaksi sen teet. Tiedän kokemuksesta. Sellaisen kanssa ei kannata pitkään elellä saman katon alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi