Mikä teille luo joulun taian?
Periaatteessa oli kaikki hyvin, kämppä koristeltu sekä ruokaa ja herkkuja kuten ennenkin. Sukulaisia tavattiin etäyhteyksillä. Lapset olivat innoissaan lahjoista. Itselle vaan jäi nyt joulun taika kokonaan kokematta, vaikka aina olen ollut jouluihminen. Etukäteen ihan odotin, että ihan rentoa ja kivaa olla kerran ihan vain omalla porukalla. Mutta olikin sitten jotenkin aika ankeaa minulle itselleni, enkä edes oikein tiedä miksi.
Mistä teille tulee se ihan erityinen joulufiilis?
Kommentit (10)
Näin mäkin kuvittelin, että se tunne sieltä tulee kun touhuaa. Mutta nyt jäi sitten joku tosi oleellinen touhu selvästi välistä:-)
Mulle ei ole tullut sitä joulun taika -fiilistä sen jälkeen kun äitini kuoli. Olin 14-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole tullut sitä joulun taika -fiilistä sen jälkeen kun äitini kuoli. Olin 14-vuotias.
Miksi kiellät sen itseltäsi? Äitisi toivoisi, että nautit jokaisesta joulustasi täysin siemauksin :)
Joulukuusi, joululaulut ja Vatikaanin joulumessu on mulle ne tärkeimmät, jaettuna perheeni kanssa
Saunatonttu.
Kohta menen sen kanssa saunomaan.
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Näin mäkin kuvittelin, että se tunne sieltä tulee kun touhuaa. Mutta nyt jäi sitten joku tosi oleellinen touhu selvästi välistä:-)
Tai sitten oli liikaa ja suorittamista?
Hyvä ruoka, kynttilät, jouluohjelmat telkkarista, puhdas koti . Niin vähällä se tulee.
Nykyisessä suoritus-some-instagram-yhteiskunnassa kenelläkään ei ole koskaan mikään hyvin, ap mainio esimerkki
Kun saa oikein kunnolla perää ennen nukahtamista.
Asioiden tekemisestä yhdessä. Myös aattona. Ihan pienistä jutuista siis.