Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia ovat olleet pahimmat riitatilanteet teidän perheessä?

Vierailija
29.05.2014 |

Onko kukaan satuttanut toista, onko tavaroita hajonnut? Ketkä ovat olleet osallisina?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lasta olin hakattavana noin 10-20 kertaa. Älä kysy miksi ollaan yhdessä tai miksi meillä on pieni lapsi...

Vierailija
2/2 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa nro 2. Eroa tai hae ainakin apua, esim. perheneuvola! Älä jää asiasi kanssa yksin!! Tee se ihan lapsesikin vuoksi!!!

Ja sitten itse kysymykseen; minun mies ei ole koskaan edes karvaakaan taittanut minulta, ei siis koskaan ole löynyt, tai läpsinyt, töninyt, uhkaillut tmv

On kyllä kerran karjunut minulle, että "Hiljaa, Akka nyt siinä" se oli pahin riitamme. Mies oli hyvin väsynyt, eikä ole koskaan ennen nimitellyt tämän jälkeen, eikä tätä ennen. Ja siis minun mieheni on isokokoinen, ja todella miehekäs, voimakas uros. Pitkä pinnainen, mutta osaa suuttua todella jos ärsytetään... Mutta ei suuttuessaan paisko ovia, eikä tuhoa mitään, ei lyö. Ääni saattaa nousta, ja pahimmassa tapauksessa saattaa esim. karjahtaa lapsellemme että EI, mutta lauhtuu nopeasti. Mieheni ei kyllä huudakaan suuttusessaan kuin todella harvoin (en kyllä minäkään).

Ikinä ei ole lähtenyt suutuspäissään pois esim. kotoa. Asiat selvitellään heti, eikä jäädä murjottamaan eism. mököttämään viikkokausiksi.

Minulla on ihana, turvallinen mies. Älkää naiset suostuko huonoihin suhteisiin, huonoihin miehiin. Etsikää niin kauan, että löydätte hyvän miehen itsellenne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla