Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen naimisissa koulukiusaajani kanssa

Vierailija
29.05.2014 |

Joskus mietin mitä olen ajatellut, mitä olen miettinyt, kun olen mennyt naimisiin ihmisen kanssa joka on kiusannut minua. Sama ihminen, joka eristi minut joukosta, nimitteli ja mitätöi. Nyt olen raskaana hänelle.Hän on lasteni isä. Olen oudolla tavalla rakastunut ihmiseen, kuka on ällöttävä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/11 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia kunnes pimppi tekee niistä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:08"]

[/quote]Väkivaltainen pysyy kuitenkin väkivaltaisena ja väkivallaton väkivallattomana.

Vierailija
4/11 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä taas en enää pysty pitämään yhteyttä edes facessa yhtään ex-luokkalaiseen, joka meni naimisiin sen mun kiusaajani kanssa, joka oli myös samalla luokalla. Inhottaa ajatella, että järkevän oloinen nainen meni yhteen tyypin kanssa, joka kulki ne yhdeksän vuotta koko ajan räkyttävänä koirana minun perässäni haukkumassa ja jatkoi sitä vielä sen jälkeenkin, kun vastaan tuli. Täysin luonnevikainen tyyppi lapsesta lähtien, ei sellainen perusluonne mihinkään muutu.

Vierailija
5/11 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet raskaana ja hän on lastesi isä???

Vierailija
6/11 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset muuttuu.

Vierailija
7/11 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaiset ainakaan muutu, jotka on käyttäneet koko lapsuutensa toisten ihmisten pilkkaamiseen alkaen ainakin ekaluokalta ja jatkuen täysi-ikäiseksi. Pelkkää riidanhaastamista ja vänkyttämistä ja muiden ihmisten fyysisten vikojen etsintää. Näin pitkällä aikavälillä on jo nähtävissä selkeästi se perusluonne, joka ei muutu miksikään. Jos ap:n mies on sellainen, niin kannattaa jo kerätä lapset ja juosta.

Vierailija
8/11 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä ehkä masokistinen luonteenlaatu, tai hän on riippuvainen uhriudesta? 

Mutta vaikka huomaisi vasta raskaana ollessaan, että on mennyt tekemään lapsen kiusaajansa kanssa, niin silloinkin voi lähteä. Ja vaikka lapsia on useampi, niin voi lähteä. Oleellista lähtemisessä on, että tajuaa miksi on toiminut niinkuin on toiminut ja haluaa muuttaa sitä. Ilman sitä oivallusta ei voi lähteä. 

Vierailija
9/11 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukholma syndrooma, no kerro lisää miten nåin kävi? Tietääkö puolisosi että pidät häntä kiusaajanasi?

Vierailija
10/11 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 06:58"]Tukholma syndrooma, no kerro lisää miten nåin kävi? Tietääkö puolisosi että pidät häntä kiusaajanasi?

[/quote]

Meinaatko, ettei se mies tiedä, että hän on ollut kiusaaja?

Vierailija
11/11 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 03:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 22:08"]

[/quote]Väkivaltainen pysyy kuitenkin väkivaltaisena ja väkivallaton väkivallattomana.

[/quote]

Moni sanoo noin henkisen väkivallan suhteen, että lapset ja teinit eivät ymmärrä/osaa asettua toisen asemaan yhtä hyvin kuin aikuiset, mutta kummasti vain toisilla on jo lapsena ja teininä empatiakykyä, ja toiset taas ovat vielä aikuisena kiusaajia työpaikoilla, netissä ja parisuhteissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän