Miksi terapeutti valehtelee? Väitti, että olen todella hyvännäköinen.. Kun puhuttiin itsetunto-ongelmista
Ja ulkonäöstä. Tiedän kyllä, että en ole. Ihan oikeasti.
En vain tajua, että miten viitsii valehdella noin päin naamaa
Kommentit (17)
Joo niillä on taipumus kusettaa.. Itsekin valitin, että olen läski niin sain vastaukseksi, että ethän oo. Sähän oot hoikka. Vaikka mitat 164cm|67kg.
No ei todellakaan ole vitsi. Ihmettelen vain, että miten jollain on pokkaa valehdella noin?
No eikai se nyt rumaksikaan ketään hauku 😂
Ulkonäkö on kyllä pitkälle makuasia ja ei 164cm/67kg nyt kovin lihava ole.
Vierailija kirjoitti:
Joo niillä on taipumus kusettaa.. Itsekin valitin, että olen läski niin sain vastaukseksi, että ethän oo. Sähän oot hoikka. Vaikka mitat 164cm|67kg.
Laskin sun BMI:si ja se on 24,9 eli olet just normaalipainon ylärajalla. Eli et edes oikeasti ylipainoinen.
Todennäköisesti en minäkään pitäisi sinua läskinä, jos tulisit kadulla vastaan.
Ja, kun tiedän, ettei kyse ole mistään itsetunto-ongelmasta.
T.ap
Mä sairastuin syöpään. Kirurgi joka ei selvästi osannut käsitellä nuorta syöpään sairastunutta, sanoi että olet kaunis tyttö ja on sääli että sairastuit. En paljon muuta muista noista vuosista, mutta ensimmäisen kerran elämässäni pöyristyin. Onneksi muut kirurgit, naisia kaikki kolme, olivat ihania.
Vai väittääkö joku, että pienipäinen 161cm mies voi olla hyvännäköinen?
T.ap
Minusta terapeutti teki väärin kommentoimalla ulkonäköäsi, koska eihän se auta mitään, jos itse kuitenkin uskoo vakaasti olevansa ruma. Terapeutin pitäisi tietää tämä.
Olen itsekin kuullut psykiatrilta, että "No mutta olethan sinä! ", kun sanoin etten ole hyvännäköinen. Tuohan se hirveästi auttoikin.
Opetetaankohan niille tuo koulussa? Muistan kans kun nuorenpana kävin psykologin luona juttelemassa niin ohimennen psykologi mainitsi että tiedäthän että olet kovin kaunis. En ollut maininnut ulkonäöstäni mitään, eikä ollut ongelmaa sen suhteen. Jäi mieleen kun ei tuo sopinut oikeen mihinkään asiayhteyteen.
Kaiken päälle olen riutuneen laiha vartaloltani, vaikka syön, kuin hevonen. Posket pullottaa kyllä hieman.
T.ap
En voi käsittää että kukaan terapeutti kommentoisi asiakkaan ulkonäköä mitenkään, koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vai väittääkö joku, että pienipäinen 161cm mies voi olla hyvännäköinen?
T.ap
Miksi ei voisi? Ei hyvännäköisyys ole kiinni pituudesta tai vartalonmallista.
On ihmisiä joilla täydelliset kropan muodot ja koot, mutta eivät silti ole hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja, kun tiedän, ettei kyse ole mistään itsetunto-ongelmasta.
T.ap
No siis ihan selkeesti kyseessä on nimenomaan itsetunto-ongelma. Sulla ei ole taitoa itsediagnoosiin. Etkä sä näe itseäs kuten muut sut näkee. Eli ne muut näkee sussa jotain muuta kuin sä itse näet. Sä olet jostain syystä sitä mieltä että et ole hyvännäköinen. Jos muut ovat eri mieltä, sulla ON itsetunto-ongelma.
PItää vaan selvittää miksi olet tyytymätön itseesi ja miksi kuvittelet että jokin ulkoinen juttu siihen auttais kun selkeesti vika on pään sisällä.
No nyt tuli hiljasta, kun ollutkaan se kaunis naapurintyttö, joka luulee olevansa ruma..
T .ap
Onko tämä vitsi?