yksin töissä
Sovittiin pomon kanssa, että voi olla töissä tänään ja pitää huomisen vapaata. Täällä mä oon yksin töissä, muita ei näy. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (10)
täällä myös yksi päivystysluonteista työvuroa hoitava, hiljaista on, olen hoidellut omia asioitani ja surffaillut netissä, parasta tässä on se että mitään ei 99% varmuudella tarvii tehdä mutta saan su-palkan tuplana ja ylimääräisen vapaapäivän
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 09:51"]
täällä myös yksi päivystysluonteista työvuroa hoitava, hiljaista on, olen hoidellut omia asioitani ja surffaillut netissä, parasta tässä on se että mitään ei 99% varmuudella tarvii tehdä mutta saan su-palkan tuplana ja ylimääräisen vapaapäivän
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 09:35"]
Sovittiin pomon kanssa, että voi olla töissä tänään ja pitää huomisen vapaata. Täällä mä oon yksin töissä, muita ei näy. Onko kohtalotovereita?
[/quote]
Ainahan sä yksin töissä olet netissä.
Täällä myös yksi... tylsää on. Onneksi enää kolme tuntia, tulispa mielenkiintosia alotuksia av:lle.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:37"]Radio Rock soi ja kohta voisi.....you know....
[/quote]
Masturboida? Töissä? Siitä ois mukava saada palkkaa
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:46"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 10:37"]Radio Rock soi ja kohta voisi.....you know....
[/quote]
Masturboida? Töissä? Siitä ois mukava saada palkkaa
[/quote] Juurikin näin, ei täällä muita ole. Oven voin laittaa kiinni tai mennä vessaan.
Oon kateellinen. Mäkin haluaisin töihin nyt. Mulla on äärimmäisen tylsää. Mietin tossa aamulla jos menis töihin, mutta ei leimais itteään ees sisään tai mitään. :)