Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää Liebeskind-laukkua kantava?

Vierailija
28.05.2014 |

Mitä ajatuksia herättää Liebeskind-laukkua kantava?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Vierailija
2/33 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksalainen laukkumerkki, hyvin laadukas ja hintava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono maku. Rumia ovat mielestäni!

Vierailija
4/33 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne nyt niin hintavia ole, mutta laadukkaita kyllä. Oikeasti kestävät.

Olen käyttänyt kyseisen merkin laukkuja useamman vuoden, joten nyt kun joitain (tylsiä) malleja saa Suomestakin, minua ärsyttää, etten enää olekaan niin ainutlaatuinen : )

Vierailija
5/33 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt merkistä, mutta googlattuani ajattelin lähinnä yhtä asiaa "tavallinen". En itse ostaisi, sillä pidän klassisen eleganteista vaatteista ja asusteista. Omaan makuuni turhan rento siis :)

Vierailija
6/33 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on yksi Liebeskind-laukku. Ostin reilu sitten ja materiaali on pysynyt hyvänä. Ajattelin ostaa nyt toisenkin, mutta nyt ei tuntunutkaan löytyvän kivoja malleja. 

Herättää lähinnä sellaisia ajatuksia, että on ollut ihan hyvä laukku töihin. 

Vierailija
7/33 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, ei mitään, kun tiedä näistä laukkumerkeistä mitään. Yleensä en edes huomaa millainen laukku jollain on, ehkä jos se on jotenkin erikoisen huomiotaherättävä niin sitten. Sama juttu vaatteiden ja kenkien kanssa.

Pitäisikö laukkujen herättää jotain erityisiä ajatuksia? Minulla ajatukset heräävät esim. jostain elokuvasta tai kirjasta, jossa on jotain pohdittavaa tai sanomaa, samoin musiikista tai keskusteluista ihmisten kanssa. Mutta että laukusta...

Vierailija
8/33 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin myös ja ei herätä oikein mitään ajatuksia. Tavallinen ja ehkä vähän tylsä. Näyttää kyllä ihan laadukkaalta.

2

Vierailija
9/33 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri mitään. Just katsoin stockalla, että onpa mitäänsanomattomia.

Vierailija
10/33 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 21:10"]

Itselläni on yksi Liebeskind-laukku. Ostin reilu sitten ja materiaali on pysynyt hyvänä. Ajattelin ostaa nyt toisenkin, mutta nyt ei tuntunutkaan löytyvän kivoja malleja. 

Herättää lähinnä sellaisia ajatuksia, että on ollut ihan hyvä laukku töihin. 

[/quote]

Piti siis olla... "Ostin reilu vuosi sitten..." (7)

Vierailija
11/33 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavan näköisiä laukkuja. Voisin jopa ajatella ostavani, kun hintakaan ei ole paha

Vierailija
12/33 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Stockalla välillä hiplaillut niitä laukkuja. Todella söpöjä jotkut, aika nuorekkaan rentoja, ei varmasti tätimäiseen makuun ;)

Olenkin miettinyt, millaiset ihmiset niitä ostavat, kun eivät ole tätimäisiä, mutteivat nuorekkaan edullisiakaan? Mielestäni ovat hieman boho chic tyylisiä eli hipsterimäisiä. Itse voisin sellaisen ostaa, olen mielenlaadultani aika hippimäinen.

Vierailija
13/33 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ko. merkin laukkuja?

Vierailija
14/33 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ovat! En ostaisi itse.

Vierailija
15/33 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi löytyy, olen tykännyt. Nahka on pehmeää ja ommeltu sellaisista suikaleista, jolloin muodostaa kivan kuvion laukun pintaan. Pientä lisää tuovat hapsukoristeet vetskarissa. Käytännöllinen kun on kahvat ja pitkä olkanauha.

Vierailija
16/33 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään koska  en muutenkaan kiinnitä huomiota toisten laukkuihin.

Vierailija
17/33 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut ulkomailta vuosia sitten sellaisen rennon reissukassiksi, on ollut todella laadukas. Myöhemmin olen nettikaupasta tilannut toisen. Eivät mielestäni ole hintavia, kuten joku tässä ketjussa aiemmin väitti, vaan enemmänkin edullisia ottaen huomioon, että kyseessä on laadukas nahkalaukku. 

Tyyliltään rentoja, suurin osa malleista ei  tosin miellytä silmääni, mutta nuo kaksi omistamaani ovat kyllä ajaneet asiansa - varsinkin reissukäsilaukuksi ostettu on ollut loistava, kierinyt ties missä lentokoneiden, junien  lattioilla (jaloissa kun on ollut) ja ollut todella monessa mukana, sisään mahtuu sopivasti käsimatkatavarat ja on kovasta käytöstä huolimatta kuin uusi.

Esim. Mulberryt ovat enemmän makuuni, mutta niitä en tykkää reissuissa kuljettaa, koska usein niiden nahkapintä on herkempi, enkä jaksa matkoilla ollessa stressata sadetta ym. Toinen laukuistani on vaalea eikä siinä oikeastaan näy mitään jälkiä, vaikka en ole suojannut nahkaa mitenkään ja tuokin kassi on ollut monessa mukana.

Liebeskind on siis hinta-laatusuhteeltaan loistava, suosittelen, jos mallistosta löytyy sopiva. Zalandolla on hyvät valikoimat.

Vierailija
18/33 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin mitäänsanomattoman näköisiä, että eipä tule kadulla kiinnitettyä edes huomiota.

Vierailija
19/33 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä halusin tilavan nahkalukun ilman kultaa ja logoja, joten päädyin ko merkin sellaiseen kauppakassin näköiseen, konjakinruskeaan laukkuun. On ollut hyvä ja pidän sen eleettömyydestä edelleen.

Vierailija
20/33 |
24.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pari laukkua, ja olen kyllä tykännyt. Toinen lemppari on Lumi, mutta harmi kyllä laukut eivät ole läheskään niin laadukkaita tai ennen kaikkea kestäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi