En taida ottaa koronarokotetta
En tosin taida sitä edes saada kuin viimeisten joukossa vaikka on lukuisia sairauksia. Ne ei vissiin ole niin pahoja.
Kommentit (23)
No älä ota. Miksi sitä täällä jankutat?
Miksi et voi kommentoida noihin muihin ketjuihin, ketään ei kiinnosta jonkin randomin pähkäilyä eriteltynä? Tukit vaan palstaa.
En tiedä miksi av-palstalla on näin typerää ja valveutumatonta populaa, kun tuolla muualla yli 90% ihmisistä vastustaa tämän rokotteen ottamista. Ei siis kyse ole foliohattuhörhöistä tai Q-anon liikkeeseen uskovista, vaan ihan tavan ihmisistä jotka eivät halua ottaa kehoonsa uutta ja arvaamatonta, täysin kokeellista rokotetta, jonka toimintamekanismi eroaa täysin mm. tavan infleunssarokotteista. Tällä palstalla eletään kuin omassa pienessä kuplassa, kun muilla sosiaalisen median alustoilla ja oikeassa elämässä ihmiset ovat alkaneet heräämään toden teolla. Maskittomia ihmisiä on myös todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miksi av-palstalla on näin typerää ja valveutumatonta populaa, kun tuolla muualla yli 90% ihmisistä vastustaa tämän rokotteen ottamista. Ei siis kyse ole foliohattuhörhöistä tai Q-anon liikkeeseen uskovista, vaan ihan tavan ihmisistä jotka eivät halua ottaa kehoonsa uutta ja arvaamatonta, täysin kokeellista rokotetta, jonka toimintamekanismi eroaa täysin mm. tavan infleunssarokotteista. Tällä palstalla eletään kuin omassa pienessä kuplassa, kun muilla sosiaalisen median alustoilla ja oikeassa elämässä ihmiset ovat alkaneet heräämään toden teolla. Maskittomia ihmisiä on myös todella paljon.
Missä muualla ja minkä tutkimuksen yli 90% ihmisistä "vastustaa rokotteen ottamista"??? Saastainen valehtelija desantti. Ittelläs Sputnit vedetty hihaan jo ajat sitten, ettei trrrrollitehdas pysähdy.
Sähän ammattivalittaja jo keväällä sairastit sen, kuolit ja nousit haudasta. Luulisi olevan immuniteettia.
Eikös tuo ole muutenkin vain riskiryhmille tarkoitettu piikki.
En minäkään ota, en käytä maskia, en pese käsiä, pärskin toisia päin, matkustan, käyn baareissa ja Prismassa pahimpana ruuhka-aikana koska sairastin koronan jo keväällä.
Mitä minun tai muiden pitäisi sillä tiedolla tehdä? Voi helv... Minä en ota, minä otan, tehkää mitä huvittaa, mitä se muilla kuuluu.
Minä riskiryhmäläisenä sen ottaisin mutta se annetaan työkyvyttömälle riskiryhmäläiselle viimeisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Saa halukkaat nopeammin.
Kuka hullu sen nyt haluais....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä
Minusta ensimmäisten joukossa pitäisi rokottaa ne ryhmittymät joissa korona on eniten levinnyt.
Nämä samat ovat paikallisessa prismassa ainoat jotka eivät käytä maskia, eli jep piikkipakko tai ulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä
Tuomiopäivän piikki joka tod.näk. tappaa sinut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä
Tuomiopäivän piikki joka tod.näk. tappaa sinut...
No sinä tarviisit ennemminkin kunnon litium-kuurin... mikään leudompi lääke tuskin toisi sinua edes tähän aurinkokuntaan.
Älä sitten taida takuulla ottaa.