Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen 163cm ja 64kg, kysyttävää?

Vierailija
28.05.2014 |

Minua sanotaan usein hoikaksi, vaatekoko on 36 / S, farkut 26/32, ikinä en oo treenannut ja syön mitä huvittaa - paino pysyy. REPIKÄÄ SIITÄ MAMIT <3

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska törmätä tähän. Pienessä kriisissä: 163 cm ja 64 kg ihmiset ympärillä sanoo, että olen hoikka. Itse tuntuu, että olen plösö!

Vierailija
42/63 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kans 163cm pitkä ja painan 47kg ja voisin syödä mitä huvittaa mutta ei kiinnosta mättää mitään roskaruokaa tai löhötä sohvalla kunnes lihakset rappeutuvat.
En ymärrä mitä kehumista tai hienoa on olla laihaläski ja elää epäterveellistä elämää kuten ap.

Vierailija
44/63 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 22:15"]

Hohhohh :D luulin ensin painon perusteella että tulet pyytelemään laihdutus vinkkejä. Itse aktiivisesti urheilen eri lajeja, pidän itseni terveenä ja syön hyvin. Mieli pysyy virkeänä. JA ARVAAPPA MITÄ? Olen 160cm ja painan 48kg REVI SIITÄ AP :)

[/quote]

Kun itse painoin tuon verran saman pituisena palelin aivan koko ajan. Ei tosiaankaan sopinut minulle. Oli pakko lihottaa muutama kilo, niin voin paljon paremmin.

en ole siis ap

Vierailija
45/63 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saman pituinen, mutta painan 14 kiloa vähemmän :D

Vierailija
46/63 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä niin kulunut aihe. Miten ihmeessä toisten ihmisten paino herättää noin suuria intohimoja joissakin? Mistä syntyy tarve puuttua toisten ulkonäköön silloin kun kyse ei ole oikeasti epäterveellisistä lukemista suuntaan tai toiseen? Itseinhosta? Sopiva paino on subjektiivinen asia eikä kuulu muille - sopiva paino on se, jonka kilojen kantaja itse kokee itselleen parhaaksi. Minä olen painanut aina pituuteeni nähden aika paljon, ja nuorempana asia vaivasi minua kovasti. Vaikka käytin XS-S-kokoisia vaatteita, en ollut tyytyväinen itseeni, koska vaaka näytti mukamas liikaa (159/58). Jossain vaiheessa sain laihdutettua noin 52 kiloon, joka on kai yleisen käsityksen mukaan "ihanteellinen" paino pituiselleni, mutta kaikki sanoivat minulle tuolloin, että näytin paremmalta ennen laihduttamista. Nyt katsoessani tuonaikaisia kuvia olen kyllä samaa mieltä. Luustoni rakenne ja vartaloni tyyppi vain on sellainen, ettei hoikkuus pue minua. En hoikkana näytä sirolta vaan kolholta. Sanonta "älä katso vaakaa vaan peiliin" pitää ihan oikeasti paikkansa!

Vierailija
47/63 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän kävisi jos ap laihduttaisi muutaman kilon? Itsekin samanmittaisena ajattelin että olen hoikka (:D) ja sitten aloitin urheilun ja kilot alkoivat karisemaan. Entiset housut lepattavat päällä ja kaikk ruumiinosat tuntuvat paljon ohuemmilta käsiintuntuvasti. Otin ennen aloitusta kokovartalokuvan ja kun vertaa nykyiseen peilikuvaan niin huh huh!

Itselläni oli ainakin teini-iästä jäänyt sellainen kuva että olisin hoikka, mielestäni peilikuva ei ollut muuttunut mutta vaaka näytti melkein 15 kiloa enemmän... Ap:lla kai sama illuusio, luut törröttävät joo kun niitä painaa parin sentin läskimuhkun läpi :) vai saisimmeko kokovartalokuvan todisteeksi?

Vierailija
48/63 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 03:33"]

Hauska törmätä tähän. Pienessä kriisissä: 163 cm ja 64 kg ihmiset ympärillä sanoo, että olen hoikka. Itse tuntuu, että olen plösö!

[/quote]

Et sinä millään kriteereillä hoikka ole. Valehtelevat syystä tai toisesta. Jos olet hyvin urheilullinen ja lihaksikas voit kuitenkin olla ihan hyvännäköinen. 

Plösö-tuntemukset viittaavat tietysti löysyyteen eli usko mieluummin itseäsi ja peiliä. 

Vierailija
49/63 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:18"]Taidat ap olla aika 'harhaluuloinen'. Ja vaattees olet ostanut erätukusta - ainoa kauppa, josta mitoilla 163/55 ole ostanut xs-kokoista ulkovaatetta.

Et todella voi olla hoikka, koska itsekin 10 (!!) kg pienempänä olen hieman pyöreä, tavoitteena hoikistua 5kg. Silloin olisin normaalin hoikka.

Toki hienoa, että olet tyytyväinen itseesi, mutta älä nyt valehtele meille saati itsellesi. Tuolla pituus/paino-suhteella et mitenkään päin mahdu nro:on 36. Koska emme mahdu me 10kg pienemmätkäät.
[/quote]

Mitä ihmettä olen 165cm ja 55kg ja todellakin mahtuu xs ja s koot? Kyse voi olla myös ruumiinranteesta.

Vierailija
50/63 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole normaalipainon ylärajalle? Ei sillä että jotain väliä muka olisi.

171.5/45

Vierailija
51/63 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen, että pyllyni ei mahdu 25 tuuman farkkuihin, olisi menneet kyykyt ihan hukkaan. Itse olen 165cm ja 62kg, farkut on tuumakokoa 29 ja muuten käytän S/M 36/38 kokoisia vaatteita. 

On hienoa, että olet tyytyväinen itseesi, mutta en tiedä mitä kadehtimista siinä on, että pysyy hoikkana olla öllöttämällä. Ei se lihaskuntoa pidä yllä vaikka kuinka näyttäisi hoikalta. Lihaksista kun on muutakin iloa kuin silmäniloa. Vanhuuskin voi olla astetta kivempi. Enkä nyt tarkoita, että pitäisi pumpata rautaa viimeistä päivää, ei se minuakaan kiinnosta, mutta niitä lihaksia on kuitenkin hyvä käyttää muuhunkin kuin sohvan ja jääkaapin välin kävelemiseen.

Niin ja niille jotka nyt täällä on sitä mieltä, että ap:n pitäisi laihduttaa kymmenen kiloa niin oikeasti, eikö normaalipainoinen ihminen saa olla tyytyväinen itseensä? Minä ainakaan edes haluaisi laihtua kymmentä kiloa, en pidä törröttäviä luita tavoiteltavana asiana. Toki sirolle se paino voi olla ihan sopiva, mutta kaikki ei mahdu samaan muottiin.

Vierailija
52/63 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:32"]

Ei kysyttävää. Hyvä jos olet itse tyytyväinen kehoosi koska elät siinä.

Itse olen 175/54

Vartaloni näyttää kutakuinkin tältä: http://imgur.com/gallery/dx5Q7Mo

Ja tykkään kropastani :) https://imgur.com/gallery/E9lCrGv

[/quote]

173/66 ja olen muutaman kilon liian hoikka.

Vierailija
53/63 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä tosi leveärakenteinen jos vertaa aloittajaan. Kun mun mitat oli 164/50 niin käytin farkuissa kokoa 29/32, vaikka luut paistoi. Ei mahtuis ikinä mulle 26 tuuman farkut jalkaan. Nyt 65 kiloisena housut pitää olla kokoa 40, farkkuja en edes käytä enkä farkkukokoa tiedä, mutta se ois varmaan joku ihan älytön.

Vierailija
54/63 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

158cm/61kg, rinnat 65G, en ole pullukka, käyn tosin aktiivisesti salilla :)

Vierailija
55/63 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten vartalonmallit ovat erinlaisia, joku on luonnostaan siro ja joku taas olisi samoissa mitoissa anorektikon näköinen.

Vierailija
56/63 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 20:09"]

Minua sanotaan usein hoikaksi, vaatekoko on 36 / S, farkut 26/32, ikinä en oo treenannut ja syön mitä huvittaa - paino pysyy. REPIKÄÄ SIITÄ MAMIT <3

[/quote]

Olen 165/48 ja vaatekokoni on 32-34/XXS-S, farkut 26/32. Mäkään en treenaa ja syön mitä huvittaa. Olen nyt läskeimmilläni mitä olen koskaan ollut. Revi sä siitä.

Vierailija
57/63 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm/50kg. En urheile kovinkaan paljon, mutta syön kohtuudella ja vähän. Pizzaa syön pari kertaa viikossa, mutta sitäkin kohtuudella.

T. 37v

Vierailija
58/63 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, arvasin että raivo repeää täällä, koska kaikkien mielestä mun mitoilla oleva on läski isolla L:llä. Todellisuudessa kukaan teistä ei uskoisi mut nähdessään paljon painan. Rintalastan luut näkyy ihon läpi, samoin solisluut törröttää. Mä olen tän mallinen että jos painaisin 50kg (niinkun joku tuolla kehotti laihduttamaan ainakin 10kg) niin näyttäsin kuolleelta. Mutta sehän on tietysti vauvapalstan supermalleille mahdotonta käsittää, että ihmiset on eri muotoisia. Niin ja btw, kyllä mullakin on kaks lasta jos se nyt oli joku meriitti joidenkin mielestä, että tarvii tähänkin ketjuun se sotkea.

Vierailija
59/63 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitoissasi oleva on vielä normaalipainoinen. Mitä sitten?

Vierailija
60/63 |
29.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 08:14"]Niin, mitoissasi oleva on vielä normaalipainoinen. Mitä sitten?

[/quote]

Juuri siksi tein tämän aloituksen että usein saanut täältä lukea kuinka vastaavissa mitoissa oleva nainen on useimpien mielestä kamala läski. Ja niinhän tässä nytkin kävi, joku ressukka oli jopa otsikon perusteella luullut että kaipaan laihdutusvinkkejä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan