Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitäs miehet teette / pärjäätte naisen kuukautisviikon aikana?

taas se vaihe kuusta
27.12.2020 |

nainenhan ottaa luonnollisesti etäisyyttä ja pienetkin aloitteet jää haaveeksi
niin tuo viikkohan voi olla vajaa tai puolikin toista viikkoa...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pärjätään ihan hyvin. Vaimo antaa suuta tai käsihoitoa öljyllä, tai sitten ihan vaan nussitaan, kumpikaan ei verta kavahda ja saa täyttää vaimon pilden spermalla ilman pelkoa jälkikasvusta.

Vierailija
2/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlailla kuin muutenkin, koska mikään ei muutu = ei tule mitään hoitoa muutenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runks runks.

Vierailija
4/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten meillä oli seksiä myös kuukautisten aikana mutta ei enää pitkään aikaan. Asiasta ei edes puhuttu vaan aika nopeasti näin alettiin toimimaan. Ei siis kumpaakaan erityisesti kiinnosta sottainen puuha vaikka veri itsessään ei olekaan mikään ihmeellinen asia. Hyvin on pärjätty. Jos ja kun panettaa niin hoidan asian itse ja vaimoni tuskin puuhailee menkkojen aikaan yhtään mitään.

Vierailija
5/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten meillä oli seksiä myös kuukautisten aikana mutta ei enää pitkään aikaan. Asiasta ei edes puhuttu vaan aika nopeasti näin alettiin toimimaan. Ei siis kumpaakaan erityisesti kiinnosta sottainen puuha vaikka veri itsessään ei olekaan mikään ihmeellinen asia. Hyvin on pärjätty. Jos ja kun panettaa niin hoidan asian itse ja vaimoni tuskin puuhailee menkkojen aikaan yhtään mitään.

Niinkö oikeasti luulet? Naista panettaa ihan hirveästi kuukautisten aikana. Itse hoidan itseni monta kertaa koska mies ällöää verta

Vierailija
6/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menkkojen aikaan on helposti halut korkeammalla kuin tavallisesti. Itse en kyllä enää mihinkään yksipuolisiin miehen hoiteluihin niiden aikana suostu, ellei sitten TODELLA ole ansainnut sitä jollain ihme tempulla. Voin kyllä sekstata niitten aikaan, ja eikähän niistä menkoista tarvi miehelle edes kertoa, tuskin edes huomaa mitään paitsi pahimpina vuotopäivinä (tai jos huomaa niin vasta kun seksi on ohi, käytän megatamponeita jotka pitää paikat aika siistinä eikä useinkaan heti vuoda kun tamponin poistaa) ja meillä nyt ei muutenkaan ole seksiä joka päivä joten harvoin edes osuu seksi niille parille pahimmalle päivälle.

Vierailija
7/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö oikeasti luulet? Naista panettaa ihan hirveästi kuukautisten aikana. Itse hoidan itseni monta kertaa koska mies ällöää verta

Ja koska sinulla se on noin niin kaikilla muillakin. Ei ainakaan täällä. :)

Vierailija
8/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnu olla vaimolla kuukautiset jo monta vuotta kun ei ole mitään tapahtunu makuuhuoneessa..

Vierailija
9/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseasiassa juuri niin luulen ja perustan väitteeni siihen, että vaimoni ei ole menkkojen aikaan ollut kovinkaan innokas. Voin tietysti olla väärässäkin ei siinä mitään. Ja jos hän hoitelee itseään menkkojen aikaan niin hyvä. Olen muutenkin kannustanut häntä leikkiin ja ostanut vaikka mitä lelujakin sitä varten. Minusta masturbaatio on hyvä asia ja lisää meidän väliin hyvää himokasta seksiä muutenkin. Terveisin 4/7

Vierailija
10/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun kihlattu on menkkojen aikaan niin munankipee että oksat pois. Kokoajan hamuaa suonikasta ja minähän annan. Ja kyllä, nuolen myös verilettua, nimittäin silloin kun naisella on kiima, sille pitää antaa orkkuja. Silloin voi olla varma että itsekkin saa helpotusta kun on tarvis.

M35

Vierailija
11/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainnu olla vaimolla kuukautiset jo monta vuotta kun ei ole mitään tapahtunu makuuhuoneessa..

Nämä on tietysti tosi moniulotteisia juttuja. Seksihalut voi mennä vaikka mistä syistä. Yleisimmät on varmasti stressi, väsymys, tunne siitä että mies ei rakasta tai arvosta tai seksi ei ole tyydyttävää.

Itse miehenä pyrin kehittymään näissä asioissa. Eihän se aina onnistu ja välillä huomioin vaimoa liian vähän ja olen laiska paska kodin ja lasten kanssa. Silti ainakin yritän välillä. Veikkaan että meille miehille asiat on yleensä paljon yksinkertaisempia ja seksi erotellaan kaikesta muusta mutta naiset reagoivat muiden tunteiden kautta herkemmin. Ei mikään sääntö tai fakta mutta näin olen usein kokenut. Kun saa naisen kokemaan itsensä rakastetuksi ja varmistaa hänen nautintonsa jollain tavalla niin saa kyllä itsekin paljon parempaa.

Vierailija
12/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on tietysti tosi moniulotteisia juttuja. Seksihalut voi mennä vaikka mistä syistä. Yleisimmät on varmasti stressi, väsymys, tunne siitä että mies ei rakasta tai arvosta tai seksi ei ole tyydyttävää.

Itse miehenä pyrin kehittymään näissä asioissa. Eihän se aina onnistu ja välillä huomioin vaimoa liian vähän ja olen laiska paska kodin ja lasten kanssa. Silti ainakin yritän välillä. Veikkaan että meille miehille asiat on yleensä paljon yksinkertaisempia ja seksi erotellaan kaikesta muusta mutta naiset reagoivat muiden tunteiden kautta herkemmin. Ei mikään sääntö tai fakta mutta näin olen usein kokenut. Kun saa naisen kokemaan itsensä rakastetuksi ja varmistaa hänen nautintonsa jollain tavalla niin saa kyllä itsekin paljon parempaa.

Olet asian ytimessä!

Vierailija
13/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpönpöpön. Ei mieskään halua jos vaimo on narsistinen paska. Mutta kun naiset ei yleensä ole, vaan ovat aina neuvotteleva ja kykeneviä ratkaisuihin joissa huomioidaan molemmat. Niin tottakai ovat sitten ihan pantavia. Näyttäkää mulle mies jota vaimo pitää kotiorjana, kohtelee kuin paskaa ja joka silti haluaa vaimoaan.

Hyvä silti että asia on sinulle alkanut aueta, tosi monelle miehelle se ei aukene ollenkaan, varmaan noin 75 prosentille. Ja sitten ne muuttuvat naisvihaajiksi. Joiden kohdalla ei voi kuin toivoa, että elämän kova koulu opettaa.

Vierailija
14/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kumppanini on tavallista halukkaampi silloin. Ja antaa nykyään nuollakin kun olen vakuuttanut, ettei se minua häiritse. Kaksi saunapyyhettä sänkyyn mukaan ja menoksi!

Vierailija
15/25 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen viikko sekin on kuin muut, ei vaimoa enää kiinnosta mikään. Ittelle kyllä kelpaisi niinäkin aikoina.

Vierailija
16/25 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlainen viikko sekin on kuin muut, ei vaimolta halut siihen lopu. Orgasmit lisäksi kuulemma helpottavat oloa. Nuolemisen kanssa saa vain olla varovaisena, ettei kovin pahasti muhinutta ole.

Vierailija
17/25 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakipano sitä varten. Uskon että se on moraalisesti ihan ok. Onhan 4-5 vaimoa useimmissa kulttuureissakin ihan ok. Käsittääkseni se on just näissä maissa, joista Suomi naiset hakee sitä isompaa patukkaa😅 Toisaalta sekin on luonnollista, sillä perhekoostahan aina riittää useammalle🤣

Vierailija
18/25 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoidettiin vaimon puolesta aina niin, että vaimo teki aloitteen seksiin juuri ennen menkkoja. Jos sitten meinasi kestää yli viikon otti suihin ja vei pahimmat paineet. Monesti jaksoin odottaa koska kova panetus teki välillä hyvää ja koska vaimo kävi aina kuumana menkkojen jälkeen. Ensimmäinen lipaisu klittaan ja koko iho värisi....

M62

Vierailija
19/25 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nainen otan suihin, annan tissien väliin, tumputan miehen ja jos mieleni tekee ja tamponi on käytössä, myös itseni.

Vierailija
20/25 |
30.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vakipano sitä varten. Uskon että se on moraalisesti ihan ok. Onhan 4-5 vaimoa useimmissa kulttuureissakin ihan ok. Käsittääkseni se on just näissä maissa, joista Suomi naiset hakee sitä isompaa patukkaa😅 Toisaalta sekin on luonnollista, sillä perhekoostahan aina riittää useammalle🤣

Olet pöljä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi