Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä aamunuhaa? Minulla on aina ja sitten se katoaa, kun olen ollut vähän aikaa hereillä

Vierailija
27.12.2020 |

Herätessä voi olla jopa nenä tukossa. Muita samanlaisia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ei pitäisi olla mitään homeisia petivaatteita eikä asunnossakaan mitään sen suuntaista ongelmaa. Silti aamunuha.

Vierailija
2/9 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese tyynyt kuudessakympissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös, juurikin aamulla googlettelin, löytyi juttua vasomotorisesta nuhasta, olisko sitä?

"Normaalistikin aamuisin nenän limakalvoilla esiintyy turvotusta, joka saattaa alkaa heti sängystä noustua, mutta helpottaa jonkin aikaa jalkeilla oltua. Monille tämä merkitsee huomattavaa tuhistelua ja nenän vetistä vuotamista aamuisin. Tällainen ns. vasomotorinen nuha liittyy lämpötilan vaihteluihin.20.1.2020"

Vierailija
4/9 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kai melko yleistä ja ihan normaalia. Minullakin on, talvella enemmän kuin kesällä.

Vierailija
5/9 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi pahana joskus. Loppui, kun lopetin vehnän ja maitotuotteiden käyttämisen. Tulee myös lievänä takaisin, jos jonkun retkahdan jotain noita syömään/juomaan.

Vierailija
6/9 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tosi pahana joskus. Loppui, kun lopetin vehnän ja maitotuotteiden käyttämisen. Tulee myös lievänä takaisin, jos jonkun retkahdan jotain noita syömään/juomaan.

Siis joskus eikä jonkun.

Vierailija
7/9 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pese tyynyt kuudessakympissä

Mulla ei ainakaan auta. Vaikka olisi uusi tyyny, nenä vuotaa. Ei ap.

Vierailija
8/9 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on infektioperäistä ja liittyy haitallisen mikrobikuorman kasvuun elimistössä. Suositteleen antibioottihoitoa, vetyperoksidia (esim. 12-35%), tai muiden antibioottisten aineiden käyttämistä (esim. oreganoöljy, alfalipoiinihappo). Tärkeintä on käsittää että elimistön mikrobikuorma on usein niin suuri, ettei niistä pääse eroon hetkessä. Voi mennä useitakin kuukausia tai vuosia että huomaa eron.

Vierailija
9/9 |
27.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kestää noin tunnin puolitoista! Aivastelu ja kirkkaan rään niistäminen alkaa sillä hetkellä kun nostan pään tyynystä. Vehnän ja gluteenin lopetus aikanaan hillitsi tätä vaivaa. Viimeaikoina sitä on ollut taas ja etenkin huonosti nukutun yön jälkeen tätä on vaivaa on enemmän. Mulla on systeeminen autoimmuunisairaus myös ja oon miettinyt näiden yhteyttä? Maitotuotteiden ja ainakin venhän (ehkä koko gluteenin) yhteys tähän nuhaan mielestäni ainakin löytyy. Ja oli tuo virallinen nimikin tämmöiselle, vasomotorinen nuha.. joskus pahimpina aikoina googlesta kaivoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä