Miksi olen ns. tossukka nainen? Miten saisin kohotettua omanarvontuntoani?
MIehet ovat kohdelleet minua väärin, toiset enemmän ja toiset vähemmän. Oikeastaan melkein sama miten (väkivaltaa ei ole ollut), mut yhteistä toimille on, että ne ovat murentaneet luottamusta ja 'ikinä ei saisi käydä enää niin'. Kuitenkin jossain vaiheessa taas olisin valmis antamaan anteeksi teot ja yrittämään uudelleen.. vaikka todellisuudessa saisi olla pelko persiissä, että taas luottamus petettäisiin. Eli periaatteessa tiedän rajani, mutta käytännössä noudattaminen ontuu.
Jotenkin lähden analysoimaan ja ymmärtämään hirveästi miehiä noissa tilanteissa "se teki niin, koska se..." "se teki niin, koska minä..."
Kommentit (3)
En minä miesten kautta kohotusta hae. En siis sinällään ota ketä tahansa. En tiedä mistä todenteolla nauttisin. No liikunta on se mistä tykkään aidosti, mut ei musta enää ammattiurheilijaa tule.
V*tut miehistä. Mitä sä niiden kautta jotain kohotusta haet? Sulla on oma elämä käsissä, ala tehdä jotain mistä nautit ja yritä menestyä siinä. Rinnalle voi löytyä hyvä kumppani kun muutkin asiat on kohdallaan.