Missä kaikki naishevarit luuraa?
Vai onko sellaisia? Siis 30+ ikäluokassa. Oon aika ujo ja muutenkin kömpelö tutustumaan vastakkaiseen sukupuoleen, mutta hevimuijat vie jalat alta. Ylipäätään se että voitais yhdessä kuunnella samaa musiikkia olisi upeaa niin siksi haluaisin tavata naishevarin ja jos vaikka löytyisi jotain yhteistä kemiaa ja semmosta niin tiedä vaikka löytäisi jonkun jonka kanssa elää ja olla yhdessä. On vaan tosi harvinaista omassa kuplassa, että olisi olemassa hevistä tykkääviä naisia. Ystävät sanoo ”töissä ja harrastuksissa tapaisit paljon ihmisiä ja sieltä voisit etsiä kultaa kainaloon”. Omat harrastukseni harrastetaan yksin ja oon akateeminen heppu niin työpaikalla naiset kuuntelee jazzia tai jotain radionovaa. Oli siellä vähän aikaa töissä yks goottinainen: upeat meikit ja huoliteltu olemus oli just eikä melkein ja se hänen persoona, ai että! Mietin oliko nainen ainoa laatuaan?
Kommentit (4)
Olisko niitä jossain raskaamman musiikin keikoilla ja festareilla?
Vierailija kirjoitti:
On paljonkin. Mikset kävisi sellaisissa baareissa joissa metallia kuunnellaan? Helsingissä ainakin on useampi näitä (toki koronan päätyttyä, luonnollisesti). Tinderissä varmasti löytyy jos laittaa vaikka että gootit tai hevistä pitävät lähellä sydäntä.
Tykkäätkö nimenomaan siitä goottityylistä vai kelpaako sinulle nainen joka ”maastoutuu” mutta kuuntelee sitten kuitenkin metallimusiikkia?
Eiköhän se lopulta ole se luonne mikä vetoaa? Yhteiset asiat vaan yhdistää paremmin. Oon tosi ujo niin jää tinder kokeilematta ja varmaan baarissa homma jumittuu katselun tasolle. Kiitti vinkeistä, naurattaa tuo ”maastoutuminen” :)
On paljonkin. Mikset kävisi sellaisissa baareissa joissa metallia kuunnellaan? Helsingissä ainakin on useampi näitä (toki koronan päätyttyä, luonnollisesti). Tinderissä varmasti löytyy jos laittaa vaikka että gootit tai hevistä pitävät lähellä sydäntä.
Tykkäätkö nimenomaan siitä goottityylistä vai kelpaako sinulle nainen joka ”maastoutuu” mutta kuuntelee sitten kuitenkin metallimusiikkia?