Naapurin oudot äänet
Mistä ihmeestä voi lähteä sellainen ääni ikään kuin valtava vesitippa putoaisi lattiaan. Ja tämä tapahtuu siis useamman kerran päivässä ja olohuoneen kohdalla.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Täällä tuo tulee jostain putkistoista kun vettä menee viemäriin. Jostain syystä kuulostaa missä huoneessa tahansa kuitenkin siltä, kuin se kuuluisi juuri siinä kohdassa. On todella ärsyttävä ja kova ääni, aivan kuin jättipisaroita vettä alkaisi tipahdella kaikuvalle pinnalle ja sitten tippuminen vähitellen hidastuisi.
Juuri semmonen pikku hiljaa harveneva ja lopulta lakkaava ääni.
Heillä on siellä hiukkaskiihdytin. Lol.
Vierailija kirjoitti:
Olen sellaisen kerran nähnyt CERNissä, joten veikkaan, että ihan mahdu yläkertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sellaisen kerran nähnyt CERNissä, joten veikkaan, että ihan mahdu yläkertaan.
No se cernin tapaus on protomalli, vähän kuin ne ekat huoneen kokoiset tietokoneet. - Nykyisin mahtuu vaikka rintataskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni hiukkaskiihdytin mahtuu vaikka työpöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se cernin tapaus on protomalli, vähän kuin ne ekat huoneen kokoiset tietokoneet. - Nykyisin mahtuu vaikka rintataskuun.
Aika hyvin, kun tuon kiihdyttimen halkaisija taisi olla 27km.
Tuliskohan lämpöpattereista häiritsevä ääni, pattereissa ilmaa? Ilmoita huoltoyhtiöön tai isännöitsijälle, he selvittävät asiaa tai hankkivat jonkun tutkimaan.
Mitä pikemmin ilmoitat sen nopeammin asiaan saaatte ongelman ratkottua.
Meillä kuuluu yläkerrasta toisinaan myös semmosia outoja laahaavia ja kolisevia ääniä. Voisi luulla, että joku imuroi, mutta itse imurin ääntä ei kuulu.
Taas kuului se outo ääni. Ikään kuin isoja pisaroita putoaisi. Hämäävä ääni, kun välissä on kuitenkin betonia oleva katto.
Täällä tuo tulee jostain putkistoista kun vettä menee viemäriin. Jostain syystä kuulostaa missä huoneessa tahansa kuitenkin siltä, kuin se kuuluisi juuri siinä kohdassa. On todella ärsyttävä ja kova ääni, aivan kuin jättipisaroita vettä alkaisi tipahdella kaikuvalle pinnalle ja sitten tippuminen vähitellen hidastuisi.