Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Halutaan kirjekaveri!

Vierailija
27.05.2014 |

Heippa :)

Oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa ja nyt ajattelin vihdoin toteuttaa itseäni..

Olen siis itse 28 vuotias miehentekele, ihan suht normaali tyyppi kai, varustettu mustalla huumorintajulla. Rakastan romanttisia komedioita, käyn töissä, harrastelen punttisalia vaihtelevalla menestyksellä, omaan pari lemmikkiä, kavereita ja tyttöystävän.

Vaikka tässä onkin ihmisiä ympärillä niin kuitenkin on paljon asioita joita en kenellekkään kerro, vaikka toisinaan olisikin kiva kuulla jonkun ulkopuolisen mielipiteitä.

Ajattelin että voitaisiin aluks koittaa vaihdella postia vaikka pari kertaa kuussa, tai sitten niin usein kun tuntuu puhuttavaa riittävän :)

Vastapuolelle en aseta muita kriteereitä kuin sen että sun tulisi olla tyttö/nainen..koska mulla ei oikeastaan ole yhtään tyttökaveria, ja olis ihan hirmu kiehtovaa kuulla millaisia ajatuksoa vastakkaisen sukupuolen pään sisällä ihan oikeasti liikkuu :)

Jos kiinnostuit ja haluat kokeilla että synkkaisko meillä ni heitä sähköpostia ja kokeillaan :)

(Kerro itsestäs ja kysele musta kaikki mikä kiinnostaa :))

Vastauksia odotellen: writemesomethingsweet@hotmail.com

(Ja vielä loppuun, en siis hae "live-seuraa", vaan jotain luotettavaa ystävää jolle jakaa ajatuksia joita en muille jaa..)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity samaan klubiin kuin uimari 

Vierailija
2/4 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 22:13"]Liity samaan klubiin kuin uimari 

[/quote]

Meni vähän ohi nyt..avaisitko?

Valitsinko väärän foorumin tälle kyselylle vai?

Vauvafoorumi ehkä on omituinen paikka tälle, mutta tämä on ainoa "random" foorumi jota satunnaisesti selailen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuohon tarkoitukseen olisi varmaankin luotettavampi.

Vierailija
4/4 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin miettimään asiaa, ei olisi mahdoton juttu, joskin oon vähän vanhempi kyllä :) Jos täällä ei onnaa niin on olemassa ihan kirjekaverifoorumeita, kansainvälisiä (googleta), joissa moni hakee joko maili- tai ihan perinteistä kirjekaveria. Siis ihan aikuiset ihmiset :)

Nimim. Kirjoittelija-79...