Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurjaa tällainen touhu täällä :(

Vierailija
27.05.2014 |

Valmistun tällä viikolla lähihoitajaksi toista kertaa, olen siis opiskellut toisenkin suuntautumispuolen entisen kaveriksi.

Ja tällä palstalla vaan haukutaan ja arvostellaan lähihoitajia.

No, koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea valmistuneelle!

Vierailija
2/13 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ala mielensäpahoittajaksi sentään, tulevaisuudesta tulee rankkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähäreissä mitään vikaa ole. Sitä lakkia tuolla vieroksuttiin. 

Vierailija
4/13 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on lähäri, hänen kertomansa perusteella arvostan ja pidän hänen työtään paljon vaativampana kuin omaani, vaikka olen korkeakoulutettu.

Vierailija
5/13 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi onnea sulle ja kiitos kaikkien läheisten puolesta kun jaksat pitää meidän vanhuksista huolta, hyvää työtä teet!

Vierailija
6/13 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 21:08"]

Voi onnea sulle ja kiitos kaikkien läheisten puolesta kun jaksat pitää meidän vanhuksista huolta, hyvää työtä teet!

[/quote]

Vanhuksista pitää huolen? Onpas suppea tietämys... Ap ei välttämättä ikinä ole vanhusten kanssa työkseen tekemisissä.

Vierailija
7/13 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, vaativa koulutus takana ja vielä tuplana!!

Vierailija
8/13 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea täältäkin!! Minä ainakin arvostan sinua ja ammattiasi, kertonee noista haukkujoista jotakin tuo ilkeily..

Vierailija
9/13 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

blaah, täällä haukutaan kaikki, korkeastikoulututetu, lähärit, rikkaat, köyhät, yh:t, suurperheiden mammat, älä välitä

Vierailija
10/13 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvostan, on rankkaa duunia ja soisin rehellisesti paremman korvauksen työstänne teille kuin itselleni. Henkistä painetta on omassakin työssä (olen markkinointipäällikkö), mutta siitä tuntuu typerältä valittaa kun vieressä ihmiset tekevät jotain oikeasti tärkeää, kuten sinä. Paikkaan ristiriitaisia tunteitani tekemällä vapaaehtoistyötä. Tulet olemaan hyvin, hyvin arvokas työsi kautta usealle, ole ylpeä siitä! Onnea vielä!

Vierailija
11/13 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kauniista sanoistanne:)

Ei sillä, että ammattiylpeyteni, omanarvontuntoni tms olisi niistä kiinni, mutta koska ihmisiä ollaan niin ei se kuitenkaan kivalta tunnu jos omaa ammattia solvataan ja vähätellään niin paljon kuin mitä tällä palstalla tehdään.

Joku maitsi tuon vanhuspuolen, en siellä työskentele vaan varhais-ja erityiskasvatuksen parissa kuten päiväkodit ja ennaltaehkäisevä lastensuojelutyö perhetyön muodossa.

ap

Vierailija
12/13 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon valmistumisesta, ap. Täällä palstalla on vähän tällaista rääpimistä aika ajoittain, kaikki saavat osansa rumista sanoista ja joidenkin pään aukomisista. Vaikka on täällä hyviäkin hetkiä. Teet tärkeetä työtä ja varmasti riittää hommia tulevaisuudessa. Ei kannata liikaa välittää räksyttäjistä :)

Vierailija
13/13 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korottavat itseään täällä, aivan kuten koulussa heikkoitsetuntoiset koulukiusaajat kiusaamalla muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän