Tiedättekö ketään joka pystyy katsomaan Ylen Gogin juttuja oksentamatta?
Gogi on näemmä valmistellut koko vuoden Ylen Uudenvuoden Show ohjelmaa 🧐
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mmuuttajanimeltä?
Sehän se on aina tärkein, syntyperän selvittäminen. En ole katsonut hänen ohjelmiaan, mutta hän kuuluu erään ystäväni tuttavapiiriin, joten tiedän, että hänen isänsä on kreikkalainen ja äitinsä suomalainen. Millaisia tuntemuksia tämä herättää sinussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se on aina tärkein, syntyperän selvittäminen. En ole katsonut hänen ohjelmiaan, mutta hän kuuluu erään ystäväni tuttavapiiriin, joten tiedän, että hänen isänsä on kreikkalainen ja äitinsä suomalainen. Millaisia tuntemuksia tämä herättää sinussa?
Eli on mmuuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli on mmuuttaja.
Milläs logiikalla?
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Gogista.
Mä Pepsistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli on mmuuttaja.
Muutti isänsä kivespussissa vai?
Minä pystyn ja ihan tykkään tyypistä!
Kuka katsoo ylen passkaoksenusohjelmia?
Vierailija kirjoitti:
Kuka katsoo ylen passkaoksenusohjelmia?
Mun mielestä ihmiset, jotka kyselee näitä "thiith kuka muka tekee jotain thellathta mitä mä en tee lol omg" -kysymyksiä, pitäis sivellä tervalla ja dipata höyheniin.