Raskauden keston määrittely?
Minulla oli keskeytynyt keskenmeno tuossa yli kuukausi sitten.. Viimeisten viikkojen aikana tein raskaustestejä jotta tiedän että hormonit ovat poistuneet.. Nyt alkuviikosta lähtien olen jokapäivä tehnyt uusia testejä, aluksi oli haamujen haamu viivoja nyt jo vahvoja plussia.. Minulla ei ole mitään tietoa kuinka pitkällä mahdollisesti raskaus olisi.. Clearbluen digitesti näytti 23.12 raskaana 1-2. Mikä tarkoittaa että hedelmöittymisestä 1-2 viikkoa.. Koskakohan tässä uskaltaa hakeutua neuvolaan, tai esim. Varhaisultraan? Oireet ovat vielä suht lieviä.. Etomista, nivusten/ kohdun seudun juilimista.. Armoton jatkuva väsymys, nälkä ja palelu. Osittainen närästys pienissä määrin.. Kesken menneessä raskaudessa raskauden oireet olivat hyvin voimakkaita.. Mutta raskaus oli pysähtynyt arviolta 5-6 rv..
Help?
Kommentit (4)
Tee vaikka kahden viikon päästä testi. Jos se on positiivinen, ota yhteys neuvolaan. Nyt vähän jäitä hattuun. Voit olla raskaana mutta todennäköisesti kuvitteletkin oireita, mitä edes on osittainen närästys pienissä määrin ja miten se liittyy mahdolliseen juuri alkaneeseen raskauteen?
Osittainen närästys on sellaista / miellän sen osittaiseksi siten että aina kun syön tai juon jotain niin tulee hetken päästä närästyksen tunne joka velloo hetken aikaa ja sitten häviää. Ilmestyy taas tuntien päästä ja taas velloo ja häviää.. Ei oo siis sellaista kuin joskus kun olen kovaakin närästystä kokenut.. Eli, silloin närästi yhtä soittoa useamman tunnin ja kivuliaasti. En mä kuitenkaan plussaa raskaus testeissä kuvittele. Etenkin kun ne edelliset muutaman viikkoa olivat negatiivisia ennen alkuviikosta aloitettua testausta.
Lisättäköön että siis nämä aikaisemmat lukuisat raskaustestit olivat siis negatiivisia.. Että ilmeisemmin kyseessä ei ole vanha hormoni.