Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

exän kanssa kevätjuhlaan yhdessä

Vierailija
27.05.2014 |

Onko ok vaikkapa molemmilla uudet kumppanit ?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D Emme harrasta seksiä enää. Ex on molempien lasten isä, mutta hänellä on myös yksi lapsi avopuolisonsa kanssa. Koulun kevätjuhla kyseessä.

Ap

Vierailija
2/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onkohan nyksälle ok. Hän oli vauvan kanssa kahdestaan kotona...tekstareita tuöi ainakin useita.

Mun kumppania ei haittaa, hän on exän kanssa myös lastensa juhlissa. Ymmärrän, että lasten juhlaa ei saa pilata aikuisten erimielisyyksien vuoksi. Lapset eivät enää.toivo yhteenpaluuta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onkohan nyksälle ok. Hän oli vauvan kanssa kahdestaan kotona...tekstareita tuöi ainakin useita.

Mun kumppania ei haittaa, hän on exän kanssa myös lastensa juhlissa. Ymmärrän, että lasten juhlaa ei saa pilata aikuisten erimielisyyksien vuoksi. Lapset eivät enää.toivo yhteenpaluuta.

Ap

Vierailija
4/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
5/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä normaalia.

Vierailija
6/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 16:30"]

Jos panette myös niin ok.

[/quote]

Anteeksi, mutta miten koululaisten kevätjuhla ja paneminen liittyvät toisiinsa? :D

ap

Vierailija
7/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos panette myös niin ok.

Vierailija
8/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai on ok, miksi ihmeessä ei olisi? Ei se ero poista yhteistä lasta ja vanhemmuutta. Hienoa, jos erovanhemmat ovat niin hyvissä väleissä, että osallistuvat yhdessä lapsen juhliin.

Vierailija
9/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en minä menen ainakin uuden puolisoni kanssa kuten exäkin.

Vierailija
10/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei. Varsinkin jos se on myös puolisoille ok.

Vierailija
11/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Se voi antaa lapselle turhaa toivoa yhteenpaluusta. Toki toimeen on hyvä tulla mutta juhliin osallistutaan sen uuden puolison kanssa jos sellainen on.

Vierailija
12/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eksä on sun lapsen isä ni joo. Jos ei ni ei. Paitsi jos kasvattanut pienestä omanaan ja lapsi pitää eksää isänään.

Vierailija
13/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä kevätjuhla??
Jos yhteisten lasten koulun kevätjuhla, niin miksei. Oikeastaan ihan kaunista.

Vierailija
14/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyksä on lapsen isä ni sit ehkä vähän outoa.

Vierailija
15/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotte kai nussia myös?

Vierailija
16/16 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätön ketju. Moni tuntuu olettavan, että lapsen kevätjuhla on tilaisuus, jossa esitellä uusi perheensä.

Kyseessä on lapsen juhla, jonne on yleensä kutsuttu vain vanhemmat. Jos lapsella ei ole vanhempia, ovat hänen huoltajansa tervetulleita. Joskus harvoin sallitaan isovanhemmat tai kummit ja tuolloin kai ne uudet puolisot voisivat tulla myös, mutta itse en ole ollut töissä eivätkä lapsenikaan ole käyneet tuollaista koulua, jossa tilaa on noin mahdottomasti.

Yleensä vanhemmat vuorottelevat. Joka toinen vuosi tulee isä ja joka toinen vuosi äiti. Tuolloin voi niitä uusia puolisoitakin olla mukana, kun jokaisella lapsella on oikeus kutsua se kaksi ihmistä. Joskus vanhemmat ottavat mukaansa sen isovanhemman eikä uutta puolisoa, mikä on minustakin järkevää. Lapsella kun on aika monet kevätjuhlat koulu-uransa aikana.

Joka tapauksessa juhlaan on kutsuttu VAIN lapsen vanhemmat noin nyrkkisääntönä sekä sisarukset, jos näitä on vain muutama. Jos vanhemmat tulevat yhdessä, ei kukaan ajattele, että ne varmaan edelleen harrastaa seksiä keskenään vaan lähinnä kai vain  sitä, miten on hienoa, että jotkut osaavat laittaa lapsensa ykköseksi eikä oman statuksensa pönkittämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän