Onko kotisi kaunis?
Oletko tyyväinen kun katsot ympärillesi. Nykyään kaikillahan on kauniit tilavat ja remontoidut kodit.
En ole. Remppaa pitäisi tehdä ja tilaa enemmän.
Kommentit (9)
On. On siistiä, avaraa ja valoisaa. Huonekalut ovat hyvin valittuja: klassisen kauniita. Opiskelija-asunnon muovilattiat ja keittiö ovat rumia, mutta kaikki mihin minä voin vaikuttaa, on hyvin.
Olen, kotini on juuri sellainen kuin haluan: yhdessä miehen kanssa sisustettu niin että molemmat viihtyvät. Kotimme ei kylläkään ole iso, asumme nykystandardien mukaan todella ahtaasti, mutta tavaraa on vähän ja täällä tuntuu avaralta ja tilavalta. Jos jotain pitäisi muuttaa, niin vaihtaisin laminaatin parkettiin, mutta tämäkin kelpaa ihan hyvin.
Tyylikäs ja viihtyisä täälläkin mutta niin maskuliininen, että kaunis ei oikein kuvaa.
Minusta meidän kotimme on kaunis, mutta en mene vannomaan, että se sinusta olisi sitä.
Eteisaulan vaniljanvärisen seinämaalin voisi päivittää, mutta ei tuokaan ruma ole.
On. Tottakai kauneus on katsojan silmissä, mutta pidän meidän kotia kyllä kauniina. Talo on tilava ja avara, isot ikkunat järvelle, huonekalut on design-huonekaluja ja tarkkaan valittuja, niin että sopivat yhteen.
Toivottavasti..apuna oli suunnittelutoimisto, rahaa meni noin 30 000(pelkkä oh /ruokailutila) Minä pidän lopputuloksesta.
Oli joskus, mutta nyt kaipasi remonttia ja päivitystä, mutta voimavarat vain ovat vähissä. Vaikeaa saada haalittua kasaan sopivaa kokonaisuutta. Tiedä mikä sopii, mutta mistä saa!
mitä design-huonekaluja teillä on?
mulla on lähinnä suomalaista ja tanskalaista designiä 40-60 -luvuilta.
kaunis ei välttämättä ole paras adjektiivi kuvaamaan mun kotia.
tyylikäs ja viihtyisä paremminkin.