Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

pitäiskö testin jo näyttää raskaus?

Vierailija
27.05.2014 |

Menkat pitäs alkaa torstaina. Testasin tänään herkällä mammaksi testillä. Siis ostettu tuolta. Tulos nega. Pitäskö herkän testin jo näyttää positiivinen?? . Mulle nimittäin määrättiin ab kuuri. Ja huonadin ettei sitä saa syödä raskaana.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee lähtee apteekkiin asiaa kysymään..

Vierailija
2/7 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos ootat huomiseen ja teet uuden testin? Tai mielummin, ootat maanataihin ja jos menkat ei olevielä silloinkaan alkaneet, teet sen uuden testin silloin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sit pitää lykätä tätä ab kuuria..

Vierailija
4/7 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei testi välttämättä näytä vielä. Odota nyt edes siihen asti että menkat ovat myöhässä.

Vierailija
5/7 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä ny soitin tk ja kun ne soittaa takas niin pyydän vaihtaan ab kuurin. Tai sit illall päivystykseen jos ne ei ehi sitä tehä. En tajua miten en tätä raskaus mahollisuutta hoksannu sanoa. Mun vika ku sain väärän ab kuurin

Vierailija
6/7 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdat antibiootit tai lykkäät niiden ottoa hieman. Raskaus näkyy yleensä testissä viimeistään, kun menkat viikon myöhässä. Olethan voinut ovuloidakin myöhässä, jolloin menkatkin myöhässä, vaikka et ole raskaana. Ei kaikilla ole niin kellontarkka ovulaatio.

Vierailija
7/7 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika yksiotyiselle käy verikokeessa, siellä homaavat heti jos on raskaushormonia veressä.