Huhuuuuuu, työnantajat!!!
Miksi teistä ei kukaan ota minuun yhteyttä?? tuntuu että seinät kaatuu päälle, soittakaa nyt edes joku ja olkaa kiinnostuneita, please!!!
Kuolen tähän syyllisyyteen minkä miehen taas eilisiltana purkama huoli taloudellisesta tilanteestamme, kesän yli pärjäämisestä saati jatkosta jos töitä ei löydyaiheutti.
Kuristaa:´´´(
Kommentit (5)
Kiitti 2!
Hakemuksia olen laittanut viimeisen viikon-kahden sisällä liki 20kpl ja en usko että itse hakemuksessa on kummempaa vikaa...myöskään koulutuksesta ei voi olla kiinni, se on juuri päivitetty ja lisäkoulutus päättöpäivän juhlallisuuksia lukuunottamatta purkissa.
ap
Ei kiitos 4, en availe epämääräisiä linkkejä av-palstalla.
ap
Suosittelen ainakin avoimen hakemuksen suhteen kirjoittamaan nimenomaan sille firmalle, jolle haet töitä. Yksi yleispätevä cv ei ole kovinkaan tehokas, jos se on ympäripyöreä, eikä se ponnahda esiin hakemuksista. Itse sain työpaikkani juuri sillä, että minun avoin tekstini oli ollut mielenkiintoinen. Mieti, millaisen työntekijän se firma haluaa ja kirjoita sen mukaan omat parhaat puolesi. Toki totuudenmukaisesti. Valokuva on myös hyvä lisä, hakemukset jäävät paremmin mieleen.
Ja suomessa ei nälkään kuole, eikä velkavankeuskaan ole niin kamalaa. Kaikki on asenteesta kiinni!
Ei kukaan ota sinua töihin säälistä, siksi että sinulla seinät kaatuu päälle ja teillä on taloudellisesti tiukkaa. Keskity valittamisen sijaan miettimään, miten voisit parantaa edellytyksiäsi olla kiinnostava työnantajille. Mieti CV:täsi, hakemuksiaksi, paikkoja joihin olet hakenut, sitä täytyisikö osaamista päivittää tms.