Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka odottavat koko ajan elämän alkamista?

Vierailija
27.05.2014 |

Mulla on elämässä kaikki ihan hyvin, on myös mukavia tulevaisuudensuunnitelmia, ja silti odotan koko ajan jotain. En osaa elää tässä hetkessä, vaan jollain tavalla odotan sen "oikean" elämän alkamista. En siis tietoisesti koko ajan odota, vaan se on koko ajan jossain tuolla taustalla.

Onko muilla tällaista? Onko joku päässyt tästä irti ja oppinut nauttimaan elämästä tässä hetkessä? Olen nyt kotiäitinä, ja olen miettinyt, liittyykö tunne juuri tähän elämänvaiheeseen. Voisin vain olla ja nauttia elämästä ja puuhailla lasten kanssa kaikkea kivaa, mutta olen saamaton ja roikun netissä ja odotan seuraavaa rauhallista hetkeä. Elämä tuntuu turhauttavalta, vaikka siinä sisältöä onkin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin noin, kunnes valmistuin ja sain ensimmäisen oikean työpaikan ja sen mukaisen elintason. Siitä lähtien olen elänyt juuri sellaista elämää kuin haluankin. Olisi kiva sanoa, että kaikki lähtee asenteesta tai jotakin muuta vastaavaa roskaa, mutta ainakin omalla kohdallani kaikki lähti siitä, että elämäni vihdoinkin vastasi omia arvojani ja toiveitani.

Tosin olin myös tarpeeksi fiksu jäädäkseni lapsettomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi