Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoa lihaa Lidlistä

Vierailija
26.12.2020 |

Harmittaa kun menin ostamaan paistin naudan sisäfilettä Lidlistä. Olihan se edullista sikäli, mutta kalliiksi tuli kun haiskahti vähän pilaantuneelta heti avatessa. Paistoin silti aattoiltana hyvillä höysteillä mutta käytännössä jäi syömättä kokonaan, ällötti kun se haiskahtaa vieläkin ja roskiin meni yli viidenkympin paisti. Ja käyttöaikaa olisi ollut jäljellä vaikka kuinka. Tuskin siitä korvaustakaan saa, kun menin paistamaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee paistit ja fileet täysin sekaisin Porvoossa. 

Kun ei niistä ole tietenkään mitään käsitystäkään!

Sincc

Nyt takaisin äipän joulupöytään syömään sitä kuivahtanutta kinkkua ..

Vierailija
2/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vienyt kauppaan ja selittänyt. Lidllssä ollaan asiakaslähtöisiä kokemukseni mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen liha maksaa viiskymppiä?? Ja ei tullut sitten mieleen palauttaa sitä? Täällähän se valittaminen auttaakin, vaikka kaupassa olisit saanut rahasi takaisin. Ja itse olen saanut kyseisessä kaupassa ihan hyvät lihat.

Vierailija
4/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo!

Vierailija
5/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Lidlistä noin kallista sisäfilettä eikä paistia löydy ikinä.

Vierailija
6/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen liha maksaa viiskymppiä?? Ja ei tullut sitten mieleen palauttaa sitä? Täällähän se valittaminen auttaakin, vaikka kaupassa olisit saanut rahasi takaisin. Ja itse olen saanut kyseisessä kaupassa ihan hyvät lihat.

Etsä muka tajunnut, että aloitus oli vain härnäämistä?

Vierailija
7/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt ja valheellinen. Keksi parempia. Äläkä kirjoita naudanlihasta, se on parhaimmillaan marmoroituneena.

Vierailija
8/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Lidlistä noin kallista sisäfilettä eikä paistia löydy ikinä.

No tottakai löytyy. Kilohinta 25,90€ ja melkein kahden kilon pitkula. Paistetaan uunissa nopean ruskistamisen jälkeen (ellei tee pihvejä) ja kääritään folioon. Olipa taas ihmeellinen vastaanotto aloituksella ja tyhmäkin tajuaa että aattoiltana on paha lähteä uutta hakemaan tilalle! Varsinkin kun se oli siinä ja siinä, että onko pilalla vai ei.

Vierailija
9/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl-psykon (väsynyt) joulutykitys

Vierailija
10/10 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidl-psykon (väsynyt) joulutykitys

Näköjään täällä palstalla on Lidlin myyjät hyvin edustettuina, jos ei saa asiasta sanoa! Tulee mieleen että ovatko tahallaan myyneet huonoa erää, kun tietävät ettei palautuksia joulunaikaan tule paljoa.