Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko teillä usein peukutus x 2 ?

Vierailija
27.05.2014 |

Olen huomannut, että kun peukutan jotain juttua ylöspäin tällä palstalla, usein peukuttaneiden määrä menee yhdellä painalluksella 2 eteenpäin. Siis jos ennen minua yksi henkilö on peukuttanut, niin kun minä painan kerran yläpeukkua, peukuttaneita onkin samantien 3.

Voiko sattua, että joku toinen ihan samalla hetkellä peukuttaa vai toimiiko tämä huonosti/väärin? Tätä on tapahtunut niin monta kertaa, että tuntuisi oudolta sattumalta se, että aina joku samaan aikaan painaa peukkua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen peukuttaa.

Vierailija
2/5 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee tuplana, parhaimmillaan nelinkertaisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee kymmeniä.

Vierailija
4/5 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ajatellut, että peukkua painaessa sivu latautuu uudestaan, jolloin ne peukut, mitä on ehtinyt tulla ketjun avaamisen ja peukuttamisen välissä päivittyvät sitten samalla. Eihän niiden peukkujen määrä siinä ketjua lukiessa päivity reaaliaikaisesti vaan pitää joko ladata sivu tai avata ketju uudestaan.

Vierailija
5/5 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:56"]

Itse olen aina ajatellut, että peukkua painaessa sivu latautuu uudestaan, jolloin ne peukut, mitä on ehtinyt tulla ketjun avaamisen ja peukuttamisen välissä päivittyvät sitten samalla. Eihän niiden peukkujen määrä siinä ketjua lukiessa päivity reaaliaikaisesti vaan pitää joko ladata sivu tai avata ketju uudestaan.

[/quote]

Hyvä pointti! näin se varmaan on