Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mustasukkainen miehen exästä...

Vierailija
26.12.2020 |

He seurustelivat vain korkeintaan puoli vuotta, mutta sillä ajalla asuivat yhdessä. Minä en vielä asu mieheni kanssa yhdessä, vaikka puhetta yhteenmuutosta on ollut. Mutta syy miksi olen mustasukkainen, niin miehen äiti on todella hyvissä väleissä ilmeisesti exän kanssa vieläkin: onnitteli häntä syntymäpäivänäkin, mutta minua ei ole synttäreilläni onnitellut. Mies myös oli exän synttäreillä, heillä on yhteinen kaveriporukka johon minä en kuulu. Kerran riidan aikana mies sanoi, että heillä ei ollut niin paljoa riitoja suhteensa aikana ja heillä oli aivan erilaista.. Kertoi myös heidän p#nneen ilman ehkäisyä... Tosin tämä omaa syytäni, kun kysyin millainen ehkäisy heillä oli käytössä.

En saa millään mielestäni tätä exää, aina jos olen stressaantunut tai väsynyt esim töiden takia, niin puran sitä sanomalla miehelle, että miksi et ota exääsi takaisin kun hän oli niin ihana. En ymmärrä, mitä niin ihanaa hänessä on, tuntuu että kukaan miehen lähipiirissä ei pidä minusta vaan tämä exä on niin täydellinen.

Olenko turhaan mustasukkainen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan se varmaan ex sitten on, jos kaikin puolin oli täydellinen?

Joku syy kuitenkin, että erosivat.

Vierailija
2/4 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/4 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Ei ole oikein pitää hyviä välejä muihin naisiin kuin sinuun.