TIETÄJÄ PAIKALLA (hetken)
Kysy, vastaan parhaani mukaan asiallisiin kysymyksiin.
Käytän intuitiotani + Tarot-kortteja.
Olen vasta-alkaja.
Kommentit (568)
Olenko outo vai täydellinen?
Hei
minulla on oma tarinani kerrottava. En ole oikein pystynyt jakamaan sitä muitten kanssa:
olen aina huomannut, että "toiveeni" ja "pyrkimiset" toteutuvat. Aina! E
esimerkkiä on monia, esim. olin osallistunut pianokilpailuun -1 kertaa. Jännitin. Mutta aina tuntuu, että jokin sisällä sanoo "Sinä saat sen", "sinä voitat, rauhoitu jo". Jotenkin mielessäni on että se olisi Jumala? kuulostaa tyhmälle, tiedän! Itsekin vaikea uskoa.
toinen esimerkki on se, että pyrin saamaan luokkamme stipendin. Se oli joku semmoinen, että sen saa se joka "yrittää parhaiten"
taas olin jännityksessä! Ja taas se ääni sanoi sisällä "sinä saat sen , pysy rauhassa, älä jännitä", minun äänelläni, mutta se en ole ikinä minä, jonkun toisen sanat siellä puhuvat, ja minulla jotenkin on tieto siitä henkisesti että se on Jumala.
Mitä tämä sössönsöö oikein on? Minulla on monia lahjoja myös kaikissa harrastuksissa (olen esim pianonsoitossa normaalia parempi, sanotaan neroksi :/
olen koulussa "hikke" ja paras.
mutta eniten kiinnostaa tuo "Jumalan sanat" juttu? olen myös pystynyt ennustamaan jonkinasteisesti asioita..
Tuleeko mieheni vielä pettämään minua vai onko oikeasti muuttunut tämän kolmen vuoden juomattomuuden aikana?Korjaantuuko rahatilanteemme koskaan?Miten pärjään töissä sinne palatessani?
Elämäni kysymys, jonka ympärillä olen kiertänyt kehää jo viisitoista vuotta: Olemmeko mieheni kanssa toisillemme oikeat? Opinko sitoutumaan?
Saammeko lapsen hänen kanssaan?
Suuri kiitos jos vastaat!
-Tuulen tytär
Pääsenkö yliopistoon? Tulenko koskaan olemaan stressaamaton elämäni aikana?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:55"]
Olenko outo vai täydellinen?
Hei
minulla on oma tarinani kerrottava. En ole oikein pystynyt jakamaan sitä muitten kanssa:
olen aina huomannut, että "toiveeni" ja "pyrkimiset" toteutuvat. Aina! E
esimerkkiä on monia, esim. olin osallistunut pianokilpailuun -1 kertaa. Jännitin. Mutta aina tuntuu, että jokin sisällä sanoo "Sinä saat sen", "sinä voitat, rauhoitu jo". Jotenkin mielessäni on että se olisi Jumala? kuulostaa tyhmälle, tiedän! Itsekin vaikea uskoa.
toinen esimerkki on se, että pyrin saamaan luokkamme stipendin. Se oli joku semmoinen, että sen saa se joka "yrittää parhaiten"
taas olin jännityksessä! Ja taas se ääni sanoi sisällä "sinä saat sen , pysy rauhassa, älä jännitä", minun äänelläni, mutta se en ole ikinä minä, jonkun toisen sanat siellä puhuvat, ja minulla jotenkin on tieto siitä henkisesti että se on Jumala.
Mitä tämä sössönsöö oikein on? Minulla on monia lahjoja myös kaikissa harrastuksissa (olen esim pianonsoitossa normaalia parempi, sanotaan neroksi :/
olen koulussa "hikke" ja paras.
mutta eniten kiinnostaa tuo "Jumalan sanat" juttu? olen myös pystynyt ennustamaan jonkinasteisesti asioita..
[/quote]
No ei paljon ennustustaitoja tarvita, jos kerran olet niin nero pianonsoitossa kun sanot, ei kai ollut ihme että kilpailun voitit. Ja sanot olevasi hyvä koulussa, niin ei tuo stipendin saaminenkaan ihme ole, vaikkakaan eniten yrittäminen ei mistään neroudesta kerrokkaan. En usko, että sanat ovat Jumalalta. Saatat esimerkiksi olla vaikka vain hullu.
Helpottuuko rahatilanteeni? Pääsenkö tapaamaan ihanaa miestä Englantiin?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 15:51"]Jatkan numerosta 48, myöhemmin.
TIETÄJÄ
[/quote]
Jatkan hetken päästä.
TIETÄJÄ
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:42"]Pystynkö suorittamaan syksyllä sen, mikä tarpeellista on? Pääsenkö myöhemmin jatkamaan ammatillisella puolella suuntaan, johon haluaisin? Entä onko avopuolisoni ja minun toive toteutumassa lapsen osalta? Kestääkö terveyteni?
[/quote]
Pystyt. Tiellesi tulee uusi vaihtoehto suuntauksen suhteen. Toiveenne toteutuu lapsen suhteen. Kodinvaihto. Terveytesi vaatii hoitamista, mutta pitää.
Löydetäänkö se unelmien talo vai joudutaanko olemaan vuokralla? Saanko töitä valmistuttuani?
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:50"]Paranenko milloinkaan ja pääsen työelämään? Entä saammeko koskaan lapsia?
[/quote]
Paranee. Parempi huominen ja työnsarkaan pääset kiinni. Aikaa menee, mutta maksaa vaivan. Elämässäsi 2 miestä. Vauvoja en näe lähitulevaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 00:57"]Katuuko hän koskaan eroamme?
[/quote]
Katuu, loppuelämän. Hän palaa takaisin, mutta olet kypsynyt ja itse menet eteenpäin yksin kenties lähemmäksi lapsuudenkotia.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:20"]Missä olen syksyllä ja kenen kanssa?
[/quote]
Mielesi haluaa ulkomaille, mutta olet vielä täällä. Mennyt palaa, exä? Sinun hyötyessä muutoksesta, jossa onni onnettomuudessa ja suuri elämänmuutos.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:33"]saammeko toisen lapsen?
[/quote]
Saatte kovasti toivomanne lapsen ehkä yllättävälläkin tavalla.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:33"]Mitä lähitulevaisuudessani näkyy?
[/quote]
Parempaa. Olet lahjakas taiteellisesti ja sosiaalisesti. Hyödynnä niitä taitojasi.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:35"]Onko meidän lapsiluku tässä vai vieläkö saadaan?
[/quote]
Luku on tässä.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 10:07"]Milloin tapaan elämäni miehen?
[/quote]
Lähivuosien aikana. Yllättävä käänne, joka johtaa hyvään. Vaikket uskonutkaan.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="27.05.2014 klo 09:20"]Missä olen syksyllä ja kenen kanssa?
[/quote]
Mielesi haluaa ulkomaille, mutta olet vielä täällä. Mennyt palaa, exä? Sinun hyötyessä muutoksesta, jossa onni onnettomuudessa ja suuri elämänmuutos.
[/quote]
JÄRKYTTÄVÄÄ KAKKAA. :D Mieleni ei halua ulkomaille, mutta siinä olet oikeassa että olen vielä täällä :'''''''''''''''''') "Mennyt palaa, exä?"... jooo o. Ei ole exiä :D viimeisestä mukelluksesta ei saa mitään selkoa. Ei osunu, ei sitten milllään. Oletpas oikein noheva akka, kun huijaat täällä ihmisiä! :)))))))))
T.Syksyllä Palmasiin....NOT
Jatkan numerosta 48, myöhemmin.
TIETÄJÄ