Millainen valaisin teillä on keittiön katossa?
Meillä on olohuoneessa (moderni) kristallikruunu niin tekisi sinnekin mieli jotain krumeluuria nykyisen sijaan. Ei kuitenkaan välttämättä kovasti roikkuva kun vieressä on jo huonekasveja amppeleissa riippumassa. Eikä plafondia. Ideoita?
Kommentit (24)
Mä haluaisin kans tietää. Ois aika päivittää keittiön valaisin. Ei Lokkia, on liian kallis.
Keittiön valaisimen kannattaa olla helposti puhdistettava. Ja kaikkihan tietysti riippu muusta tyylistä. Mulla on mummolta peritty pallovalaisin. Sopii mun keittiöön.
Millainen sulla on nyt? Huomioon pitää tietysti ottaa avautuvat ovet (korkeat kaapit ja mahdolliset yläkaapit), ettei kolahda oi avattaessa valaisimeen.
Vierailija kirjoitti:
Siis ruokapöydän päälläkö?
No vaikka siinä. Miten nyt kenenkin keittiössä kattovalaisimia on. En tarkoittanut nyt mitään loisteputkia tai muita kohdevaloja.
Vierailija kirjoitti:
Keittiön valaisimen kannattaa olla helposti puhdistettava. Ja kaikkihan tietysti riippu muusta tyylistä. Mulla on mummolta peritty pallovalaisin. Sopii mun keittiöön.
Millainen sulla on nyt? Huomioon pitää tietysti ottaa avautuvat ovet (korkeat kaapit ja mahdolliset yläkaapit), ettei kolahda oi avattaessa valaisimeen.
Tosi hyvä idea, tuo pallovalaisin keittiössä. Olen itse asiaa miettinyt, mutta pallovalaisin ei edes tullut mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen on sellainen liian riippuva malli kun ottaa huomioon nuo ikkunan vallanneet amppelikasvit. Eikä mikään ovi tms osu siihen kohtaan joten koolla ei väliä.
1,2m halkaisijaltaan oleva krominvärinen moderni kattokruunu 12 kynttilälampulla ja kristalleilla. Muuten näkee koko talossa kun laittaa valot
En tiedä, tuskin mitään ykä nummis-klisheetä. Yllättävä hyvä keksintö silti laittaa valaisin kattoon, jos se olisi lattiassa siihen saattaisi kompastua
Kyllä meillä on ollut jo vuosia kristallikruunu keittiössä, ei ihan mallia krumeluuri.
Sellainen tummansininen, emalinen jq ajattomasti muotoiltu, ja jossa lukee "Made in DDR".
Lokki on ainoa oikea valaisin suomalaiseen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä:
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/k-fab-marion-riippuvalaisin?sea…
Mulla on tämä sama makuuhuoneessa. Joskus aikoinaan Anttilasta ostettu :) Niin ei ihan samaa viitsi keittiöön. Tyylisuunta kyllä on sama.
Kii kii kii lokiton koti huono ja lohduton
Tietysti Lokki-valaisin!