Olen 45v mies ja liittyessäni nettideittipalstalle tajusin surullisen asian..
En kelpaa enää kellekään. Nuoret komistukset vievät kaikki naiset. Oman ikäluokkani naiset etsivät komeaa jykeväleukaista urosta, josta on johonkin ja nuoremmat etsivät ikäisiään, niin kuin heidän kuuluukin. Nuorilla on edessään perheen perustaminen ja sekin juna meni omalla kohdalla ohitse. Isoisääkään ei minusta tule, kun en vaan tajunnut siellä pleikkarimaailmassasi lippalakki väärinpäin otsallani heiluen, että aika jättää. No, äiti ei jätä - kohta tuo vähän välipaa. Äiti on hyvä. Pleikkari on hyvä... äiti osti mulle uuden.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla töitä?
Ei mulla, mutta äitillä on.
Tajusit varmaan senkin, ettet koskaan kelvannutkaan kenellekään. Eli ei muutosta siltä osin elämässäsi. Kaikki on hyvin.
Höpö höpö, että tällainen provo. Freudilainen lipsahdus: pleikkarimaailmassasi... Joku katkera nainen taas.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, että tällainen provo. Freudilainen lipsahdus: pleikkarimaailmassasi... Joku katkera nainen taas.
Nainenko? No, en todellakaan ole. Ihan vakavissani tässä mietin tulevaisuuttani, mutta myöhäistähän se on. Voi... mä olen niin surkea. Mikähän tähän nyt auttaisi... Oi oi mua. Laatikkoleuka, jos oisin niin ehkä sitten. Miksi kaikki naiset.... ihan joka ikinen tykkää laatikkoleuoista? Miksi siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenko? No, en todellakaan ole. Ihan vakavissani tässä mietin tulevaisuuttani, mutta myöhäistähän se on. Voi... mä olen niin surkea. Mikähän tähän nyt auttaisi... Oi oi mua. Laatikkoleuka, jos oisin niin ehkä sitten. Miksi kaikki naiset.... ihan joka ikinen tykkää laatikkoleuoista? Miksi siis?
Tää on naisten syy.
Jännä juttu kun pari päivää sitten olit vielä 45-vuotias nainen.
Hitto on nopeita nää sukupuolenvaihdokset nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta edes laatikkoleuka. Pleikkari, äiti, keskiolut ja narsismi tarkoittaa aivan liian kilttiä ja hyveellistä ihmistä
Kohta rajat avautuu..thaimaa, thaimaa rallalaa
Nyt hus pois sieltä nettideitistä itsetuntoa pilaamasta. Siellä ei kukaan etsi oikeasti mitään kumppania. Aina vain odotellaan että löytyykö parempi ja parempi. Muutenkin tuollainen nettideittailu on jotenkin sairasta kun siinä muodostaa mielikuvan pelkän kuvan tai tekstin perusteella, eikä se sitten välttämättä vastaa ollenkaan todellisuutta.
Lopeta pleikkari, lopeta kilttiys.
Ota Jordan Petersonin materiaalit selaukseen, käy parturin kautta salil. Uutta Monclerii ja Guccii tilaukseen, rasvaa ja proteiinii isosti koneeseen.
Law of Attraction meiningit käytännön toteutukseen -- fiilaa olevasi itsevarma, röyhkeä, dominoiva, MODE 1 käytöskoodistoa harjoittava Moderni Mies.
Kaikki lähtee siit fiiliksest mitä sä fiilaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei auta edes laatikkoleuka. Pleikkari, äiti, keskiolut ja narsismi tarkoittaa aivan liian kilttiä ja hyveellistä ihmistä
Aloittajaa ei auta vaikka olisi viisi metriä pitkä ja kolmen eri avaruuskirurgian maisteri. Niin syvällä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla töitä?
Ei mulla, mutta äitillä on.
Pyyhkiikö äiti vielä pyllynkin ?
Toki tää on jonkun ajatus vitsistä, mutta oikeastihan tää on aika monen miehen surullinen kohtalo. Joillekin se voi olla aika kipeä paikka joten en ehkä siitä kauheasti vitsiä viitsisi vääntää.
Miten tulit tulokseen että oman ikäluokkasi naiset etsivät komeaa jykeväleukaista urosta? Olet siis saanut niin paljon mätchejä ja keskustellut niin pitkään naisten kanssa että kertoivat tämän vai keksitkö omasta päästäsi?
Vierailija kirjoitti:
Toki tää on jonkun ajatus vitsistä, mutta oikeastihan tää on aika monen miehen surullinen kohtalo. Joillekin se voi olla aika kipeä paikka joten en ehkä siitä kauheasti vitsiä viitsisi vääntää.
Miehet ja miesten tunteet, yhyy. Montako aloitusta täällä oli eilen läskeistä naisista? Kasvata nahka.
Mulle kelpaa pleikkarimies, heivaa se äitis mäkeen.
Juttelin juuri 40v miespuolisen kaverini kanssa, ja hän sanoi että naisille tärkeimmät kriteerit tinderissä ovat Ulkonäön suhteen pituus, urheilullisuus ja että hiukset on päässä, muista asioista akateemisuus, ja omillaan toimeen tuleminen. Kaverini löytää kyllä sieltä ihan seuraakin, mutta sanoi että ei se herkkänahkaiselle sovi. Heille hän suosittelisi muunlaista seuranhakua. Onko joku syy miksi te tinderöijät ette halua etsiä kumppania muualta kuin sieltä?
Onko sulla töitä?