Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te, jotka ette piittaa suosituksista, ette halua olla tartuttamatta muita ja olla myös itse terveitä?

Vierailija
26.12.2020 |

Joo, ne on suosituksia, mutta tajuatteko välinpitämättömät sitä, että on myös muitakin ihmisiä kuin vain te ja teidän enemmän tai vähemmän isot peppunne.
Voitteko v###u hommata sen kangasmaskin, jota voi välillä pestä ja käyttää uudestaan? Voisitteko pestä useammin käsiänne, ja käyttää käsidesiä? Voisitteko mahd. Mukaan välttää julkisia tilanteita ja käydä hoitamassa vain pakolliset apteekissa ja ruokakaupassa? Voisitteko pitää _vähintään_ 2m turvaväliä jos ette kerran maskia kykene tai voi käyttää?
Ärsyttävää kun itse teet kaikkes, ja tollasten välinpitämättömien takia koronaluvut lähes pilvissä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykö se alkaa käyttää venttiilillistä maskia ni hysteerikot on tyytyväisiä. Ne kun puhaltaa kaiken ulos venttiilistä mutta näyttää että on maski päällä.

Vierailija
2/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei mulla ole mitään mitä tartuttaa 🤷‍♂️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nauttii kun saa näyttää kesisormea muille eikä piittaa muiden sairastumisista pätkääkään. Kusipäitä löytyy aina.

Vierailija
4/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös maskia käyttävän on pidettävä se 2m turvaväli.

Vierailija
5/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajat olisi pitänyt sulkea. 

Ainoa keino välttää tauti. Kun se ei kiinnostanut, niin katson tahalliseksi toiminnaksi, ainoastaan rajoittaa kansalaisten elämää.

Ei torjua tautia.

Sincc

Vierailija
6/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tarpeeksi välittänyt muista minimoimalla kaikki menoni, ja muiden ihmisten tapaamiseni Maaliskuusta saakka, käyttämällä käsidesiä, sekä pitämällä turvavälit. Riittää, tai on riittämättä.

Enempään en taivu, enkä ole tilivelvollinen, miksi.

Vierailija
7/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelkaapa vaan julkisilla kotiinne. 

Kaikki on hywin.

Sincc

Siinä oli suomen karanteeni. Matkalla voitte ottaa pari pitkää pubissa.

Vierailija
8/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisten takia mun pitäis sitten alkaa käyttämään vuosi maskeja ?

FUK YOU

Sincc

Vierailija
9/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin jatkamaan maaliskuussa töitä, vaikkei tiedetty, miten vaarallinen virus on.

Koen, että minulla on oikeus kostoksi siitä elää muutenkin normaalia elämää, koska en saanut suojautua kotiini, niinkuin te, joiden pitääkin huolehtia, ettei virus leviä. Teidän elämänne muuttui, minun ei, eipä ollut minun valintani.

Olisin halunnut MYÖS suojata itseni, kun siihen ei annettu oikeutta, miksi välittäisin sinusta?

Vierailija
10/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä vähän sinuakaan kiinnostaa oikeasti kenenkään muun terveys, elämä tai kuolema. Sulla on vaan paniikki päällä.

Vierailija
11/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduin jatkamaan maaliskuussa töitä, vaikkei tiedetty, miten vaarallinen virus on.

Koen, että minulla on oikeus kostoksi siitä elää muutenkin normaalia elämää, koska en saanut suojautua kotiini, niinkuin te, joiden pitääkin huolehtia, ettei virus leviä. Teidän elämänne muuttui, minun ei, eipä ollut minun valintani.

Olisin halunnut MYÖS suojata itseni, kun siihen ei annettu oikeutta, miksi välittäisin sinusta?

No nyt tiedetään että eihän se vaarallinen edes ollut.

Vierailija
12/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö se alkaa käyttää venttiilillistä maskia ni hysteerikot on tyytyväisiä. Ne kun puhaltaa kaiken ulos venttiilistä mutta näyttää että on maski päällä.

Sekin olisi kyllä tosi hyvä. Kahden viikon päästä olisit jo ihan ok turvallista seuraa kun aina muistat myös sitä venttiilistä aina käyttää 🤗

Vierailija
13/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tiedetään että eihän se vaarallinen edes ollut.

Niin, no aivan. Senkään takia suojautumisessa ei ole mitään järkeä. Miten en sitten ole virusta saanut????

Vierailija
14/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä yritän pitää turvaväliä, mutta kun maskipäät tuijottavat kännykkäänsä, kävelevät kadulla vasenta laitaa ja hortoilevat kaupoissa muuten vain ja tulevat kassalla selkään kiinni. Siinä ei paljon maskit auta, kuten maskipakkomaiden tilanne todistaa.

Tiesitkö muuten, että THL:n mukaan 60% tartunnosta on peräisin perhepiiristä? Pidätkö kotonasi etäisyyttä vai eikö asia koske omia läheisiäsi? Kahvilatkin on täymmä "vastuullisia", jotka ystävineen istuvat nenät kiinni toisissaan.

Vierailija
15/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ei mulla ole mitään mitä tartuttaa 🤷‍♂️

Mistäs sinä sen luulet tietäväsi? Oireettomatkin tartuttavat.

Vierailija
16/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit heikentävät vastustuskykyä. Miksi haluaisin tehdä itsestäni entistä helpomman maalin viruksille?

Vierailija
17/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sinä pysyä kotonasi? Ottaa päähän tuollaiset valittajat ja kyttääjät, jotka yrittävät kontrolloida kaikkia muita. Pysy puoli vuotta kotonasi, niin et varmasti saa tartuntaa.

Vierailija
18/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te raukat sekaisin. Ei muuta kuin rätti naamaan, visiiri päähän ja psykoosit tulille.

Vierailija
19/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus on suositus, ei pakko.

Regards

Vierailija
20/47 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuti vinkuti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä