Mitä ihmettä mä teen?
Meillä on omakotitalo maalla, 2 lasta , mulla iha kelvollinen mies. Kaikki näin kiiltokuvallisesti ok.
En ole onnellinen.
Haluan erota. Mies ei.
Mun pitäs muuttaa kerrostaloon. Irtisanoa itseni koska kaikki muuttuu, lapsikin jäisi ehkä luokalle. Mutta ope antaa mahiksen tässä koulussa, kun niitä kolme samalla tasolla. Koulukin vaihtuisi.
Olenko itsekäs jos muutamma lapsien kanssa?
Mitä ihmettä mä teen? Haluaisin niin lähteä mutta pystynkö??
Kommentit (31)
Jos menee vaikeammaksi kuin nykyelämä, on sekin vaihtoehto olemassa, että jäät tuohon suhteeseen siksi aikaa, että kaikki lapset ovat ns. hyvässä vaiheessa. Itse määrittelet mikä se vaihe on, jollekin se tarkoittaa vessakäynnit osaavaa, toiselle koululaista, jollekin lukiolaista, monet eroavat siinä vaiheessa kun lapset muuttavat pois.
Sen vielä sanon, 31-vuotiaana sinkkuna, että kelvollisia miehiä ei enää ole vapaana. Jos haluat vielä parisuhteeseen, saat kaupan päälle lisää hoidettavia lapsia, sekä kiukkuisen exän.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:14"]
Aloittajan mielenterveysongelmat ja torakan älynlahjat välittyvät tänne asti.
[/quote]
Hajosin ihan täysin :D
Ikivalittajaa ehdottanut
Aivan ensimmäiseksi lopetat nyt sen tissuttelun koneen/kännykän äärellä.
Sitten olet pari päivää selvin päin ja odotat että serotoniinitasot on normaalit. Sitten vasta on päätösten aika.
Oletko kertonut miehelle pettäneesi? Jos olet, mitä hän oli mieltä?
Minulla on ollut samanlainen tilanne. Petin, suhde tuntui paskalta, vieras liha oli koko ajan mielessä jne. Mutta se meni ohi kun ihastuin mieheeni uudelleen.
Sinäkin voit. Jos ei onnistu, eroa sitten.
Ja lopeta se dokaaminen. Se vain pahentaa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:13"]onko täällä muita eronneita? miten olette selvinneet?
[/quote]Hienosti. Turvakodin kautta rahattomana lapsen kanssa kaverin nurkkiin aluksi, siitä se lähti rakentumaan pikkuhiljaa. Työpaikasta tosin en luopunut vaikka piti tehdä tosi vaivalloisia monen bussin työmatkoja päiväkodin kautta. Löytyi uusi rakkaus ja lisää lapsia. Nyt onnellinen tuleva isoäiti vakaassa tilanteessa.
eli erostakin voi selvitä?
miten päästä eroon vieraan lihan himosta?
miehelle en oo kertonut pettämisestä, sehä tappas mut.
Erootko siks ettet kestä huonoa omaatuntoa pettämisestä?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 22:02"]
mä en halua parisuhdeterapiaa. haluan vain erota. mutta pelottaa.
[/quote]
Etkö siis koe olevasi lapsille senvertaa velkaa? Ei siellä ole tarkoitus pakottaa sinua jäämään, vaan arvioida tilannetta ja antaa etäisyyttä ongelmiin.
Jos toinen lapsikin on ihan pieni, on täysin vastuutonta lähteä omin nokin hiihtämään, ennenkuin on kokeiltu ulkopuolista apua.
Aloittajan mielenterveysongelmat ja torakan älynlahjat välittyvät tänne asti.