Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt homeopaatti Satu Järvilehdon vastaanotolla?

Vierailija
26.05.2014 |

Kokemuksia?

Millainen ihmisenä ja homeopaattina?

Ja nyt en tarvitse sitä saarnaamista että homeopatia ei toimi. Olen nähnyt omalla läheisellä toimivan mm. ihottumiin ja ajattelin nyt kokeilla omiin kroonisiin vaivoihin. Lääkäreiden perus hoidot olen juossut läpi, saamatta kunnollista apua, joten en näe nyt että menetän mitään jos kokeilen tätä, korkeintaan OMAT rahani. Ei siis sinun, joten siinäkään asiassa ei tarvitse turpaansa soittaa. Aikuisella ihmisellä on oikeus kokeilla eri hoitomuotoja halutessaan! ja kieltäytyä vaikka syöpähoidoista jos haluaa ja kokeilla jotain muuta, kuten Jani Kokki teki!

:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voi kehua. Liisa Sulkakosken (edesmennyt) jälkeen tuntuu amatööriltä. Vastaanotolle mennessä olin jo löytänyt itselle sopivan homeopaattisen valmisteen, mutta pitä kokeilla monenlaista turhaan. Lähes 2kk tehottoman hoidon ja pitkittyneiden vastausaikojen jälkeen palattiin siihin mitä olin käyttänyt, mutta voimakkaampana. Eli olisi kannattanut itse tilata netistä, osuvampi ja nopeampi tapa. Lisäksi vastaanotolla pidin sopimattomana henkilökohtaiseen elämään liittyvät liian tungettelevat kysymykset. Kyllä omista tuntemuksista kertominen tulisi riittää. Kaiken kaikkiaan jäi vastenmielinen olo enkä mene enää toiste.

Vierailija
2/5 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ihan samat kokemukset kuin edellisellä henkilöllä. Homeopatia on hyvä hoitomuoto kun kyseessä akuutit sairaudet. Itselläni krooninen sairaus. Eikä löytynyt sopivaa lääkettä sitten millään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen atopia parani.

Vierailija
4/5 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä mainos?