Laulu rakkaudelle - TV ohjelma
Kommentit (9)
Onko tämä joku Vain Elämäämäämään jatko-osa, jossa karaokemökin juomingeissa päälle jäänyt putki katkaistaan ryyppykaverin toimesta ja sitten lauletaan lisää (ja juodaan kameran takana)?
.
.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tätä telkkarissa esitetään?
Samuli Edelmanin pitää saada voita leivälleen - siksi...
Lontoon kieltä, mitä kansakoulun käynyt ei ymmärrä. Tunteelliset kappaleet olisi kaivannut tekstityksen. Nyt ohjelma oli mitään sanomaton.
Mikko Leppilami, melkein kaikkien naisten kuuma uni (ja joittenkin tubettajapoikien). Hän siinä pallillaan istuu ja silmät alkaa kostua, kun (tytär) tulee vehojen takaa ja alkaa kiemurtelemaan selkä edellä (outo näky). Leppilammen ilmeestä näkyy, että eeeeiiiii, voi eeeeiiiii, mitä sä nyt siinä kieriskelet. Ihan kaunis tyttö noin muuten, mutta...
Muuten ihan ok, kun Jukkakin esiintyy. Mikko on ihan kiva, mut liikaa esillä. Mut parempi niin, että kun mun on pakko lehdistä ja telkusta katsoa sitä pikkupoikaa Thure Bhoreliusta. Tekisi jotain normaalia, eli menisi vaikka metsään.
Minusta on ihana katsoa kuinka osallistuja liikehtii ja ilmehtii tuolissaan esityksen aikana ilmaissessaan erilaisia tunnetiloja. Olen harjoitellut samoja liikkeitä ja ilmeitä peilin edessä samalla kun olen toistellut ohjelmasta kopioituja vuorosanoja.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihana katsoa kuinka osallistuja liikehtii ja ilmehtii tuolissaan esityksen aikana ilmaissessaan erilaisia tunnetiloja. Olen harjoitellut samoja liikkeitä ja ilmeitä peilin edessä samalla kun olen toistellut ohjelmasta kopioituja vuorosanoja.
Hienoa! Kohta voit sujuvasti esittää niitä eri tilanteissa ja luoda uskottavan vaikutelman tunne-elämältään tasapainoisesta ihmisestä.
Minusta etenkin yllättyneisyyttä viestivät ilmeet ovat olleet parhaita. Hyvänä kakkosena tulevat kiitollisuutta ilmaisevat, joita vahvistetaan liikuttelemalka päätä ja ylävartaloa eri tavoin.
Tämä tästä joulusta vielä puuttuikin.