Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Produceshop, kokemuksia?

Aikkara
25.12.2020 |

Onko kukaan tilannut tuolta mitään? produceshop.fi
Onko luotettava ja vastasiko tuotteet odotuksia? Siellä olisi myynnissä juuri sellainen huonekalu jolle olisi tarvetta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana sivustosta. Tilasin kynsipöydän joulukuun alusta enkä vieläkään saanut koko pöytää vaikka maksusuoritus on tehty. Seuranta koodia sain lähetyspalvelu sivuun jonka he linkkasivat. Koko lähetyspalvelu sivua ei ole olemassa. Viesteihin ei ole vastattu. Puhelinnumeroa ei ole.

Vierailija
2/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ko. liikkeestä juoksumaton. Yllätys oli, että tuote toimitetaan Italiasta. Tilauksen tein 7.1. -21. Toimitus tuli 25.1. Maksoin 1€ seurannasta, josta näki maton kulun läpi euroopan, ilmeisesti rekkakyydillä. Eli, kyllä minun kohdallani kaikki pelasi, tosin n. 3 viikon toimitusaikaa euroopasta voi pitää aika pitkänä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko.

Toimitus tulee ihan ok, ja jopa seuranta toimii matkalla Italiasta. Ongelmat alkavat kun saat vääränlaisen tuotteen ja yrität saada kiinni asiakaspalvelua.

1. Sivuilta ei löydy emailina, ei numeroa. Vain web-form joka tunnisti tilauksen numeroni mutta sen jälkeen muka aina joku kohta oli täyttämättä. Aina oli valikosta valittuna joku negatiivinen asia heille.

2.web formi meni vasta läpi kun laittoi aiheeksi kyselyn tuotteesta.

3. Lopulta asiakaspalvelusta vastasi etunimi ja sukunimi 1.kirjain. Ei puhelinnumeroa, titteliä yms.

Alkuun he kiistivät tuotteen olevan vääränlainen mutta otettuani kuvat heidän sivuiltaan sekä tuotteesta, ja vasta ympyröitynä kohdat he myönsivät virheensä. Heidän mielestään kaikki oli kuitenkin Ok. Vasta perusteltuani miksi olin tilannut juuri heiltä ja juuri tuon patjan he sanoivat että Ok. Ehkei toimikaan mulla.

Sitten alkoi asian heidän selvittely ns. Sisäisessä portaassa. Suostuin lopulta 50%palautukseen ja tuunaan patjan itse sopivan kokoiseksi, ja uuden kankaan päälle heidän keskustelijansa hiljeni.

VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ PASKAPULJUA.

Vierailija
4/22 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää tilatko mitään koska jos tuote ei ole toivotunlainen palautus on lähestulkoon mahdotonta ja sekin pitää itse maksaa ja voin kertoa että kyllä muuten sitten maksaakin.

Vierailija
5/22 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vain tilatko mitään sieltä. Palautteen antaminen täysin mahdotonta. Tavarat eivät ole sitä miltä näyttää. Samoja tavaroita saa paljon halvemmalla. Yhteyden saaminen yritykseen on täysin mahdoton.

Tilasin työkalupakin työkaluineen. Petyin tuotteeseen. Leikkikaluja vastaavia työkaluja. En ikinä tilaa mitään enää tuosta puljusta. Osa työkaluista rikki ja osa ei toimi.

Vierailija
6/22 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh Sama homma. Pitääköhän postiin vai mihin ilmoittaa ,poliisi viran tullin jonkun selvittämään yrityksen osoitetiedot jotka Italiassa joo. Posti ei nähnyt tilausnumerolla tilausseuranta mahdotonta koska se on pysähtynyt tai koko paska seisahtaneen näköisenä ollut alunperinkin jo huijausta että mukamas tulossa jos jos jos kun posti ei tiedä ostaja ei tiedä eikä voi ilmoitta aedes asiasta perkele kun ei firmalla tällä produce paska shopillakaan minkään näköistä yhteystietoa minkä ilmoittaa postille että tekisivät selvitys postin paketin seuranta selvitystä pyyntöä ei voi tehdä vaikka aion kyllä tehdä asiasta aion asian multa vietiin juuri 160e ergonomiaseen tuoliin jonka piti olla viikon sisällä kotiinkuljetettuna vieläpä lahja aikein maksoin Minä mutta saajan piti olla herttainen pieni poika ja lahjana kotiovelle tarkoitukdineen!! Onko varmaa että koko homma on yhtä kuin KUSETUSTA eikä tuotetta ole tullut , vaikkakin ja jos on tulleet perille niin kauan tämä Italiasta tilaus kestä aina Suomeen? Ja mitkä olivat pahimmillaan ne lisämaksut. Euroissa summia ?? Ja kuinka toimia ? 22.12.2021 tilattu ja eletään Jo VAI vasta 1.1. 2022.

Vierailija
7/22 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten maksoit 1 e missä ja kuinkahan nkisin itse missä menee tilaukseni .. tää produceshop n kyllä puutteelliset osoitteet yhteystiedot eikä posti voi seurata kun ei oikeoppista seuranta numeroa jossa osa on kirjaimia. Sain vain kuitin maksetusta eli suotiutuneesta summasta . Ja tätä it. ... niin missä maksan 1e että näkis

Vierailija
8/22 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin vuodesohvan lähetettiin 02.12.2021 tuli 03.01.2022 minun kohdallani kaikki pelasi hyvin tuote oli se mikä pitikin ja ehjä ja hyvin pakattu pitää muistaa italiasta on matkaa lisäksi joulun ajat ja mahdolliset korona rajoitukset olen tyytyväinen palveluun ei valittamista 4viikkoa on ihan kohtuullinen toimitus aika

Vierailija
9/22 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sähköpyörän ja se tulikin ihmeen nopeasti. Todella siihen firmaan ei saa kontaktia reklamointimielessä. Pyörän satulaputki on minulle liian lyhyt. Nyt pitää koittaa metsästää jostain uusi putki. Välttäkää jos mahdollista kyseistä firmaa.

10/22 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilattu juoksumatto ja saatu viallinen, mutta palautus ei näytä onnistuvan  millään .Tavalliset kkuljetusliikkeet ei toimit ilman y tunnusta ja firman joka toimittaisi palautusmaksu kalliimpi kuin juoksumatto,,koska asikkaan pitää maksaa palautuskulut,joten miettikää tarkkaan

Vierailija
11/22 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin neljä aurinkovuodetta. Yksi hajonnut kuljetuksessa ja kahdesta puuttui osia. Reklamoin. Pyysivät palauttamaan tuotteet omalla kustannuksella (ostohinta sisälsi toimituskulut), että he voisivat arvioida mahdollisen hyvityksen. Pahimmassa tapauksessa olisin menettänyt rahani ja rikkinäiset tuotteetkin. Älkää ostako mitään Produce Shopista

Vierailija
12/22 |
29.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskaltaa maksaa tuotteen etukäteen, vaikka kyseessä outo myyntifirma?! Ei tulis mieleenkään tehdä noin.

Vierailija
13/22 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kauppa (produceshop.fi) on huijaus. Olen ostanut huonekalun ja saanut käytettyä tavaraa.

Vierailija
14/22 |
14.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

tilattiin nojatuoli josta saa vuoteen ja kolmantena päivänä, kun istuin siihen olin laittanut selkänojan puoli istuvaan asentoon ja kun, menin siihen istumaan tuolin takajalat vääntyivät ja löysin itseni seinän luota lattia tasosta. Laitettiin  produceshop.fi  viestiä, että tuoli on ollut viallinen niin väittivät, että me ollaan se itse rikottu. Ostettiin näitä 2 kpl ja huomattiin tuon minun tapaturman jälkeen, kun tarkasteltiin toista tuolia niin sen toinen takajaloista on myös noin ~5 milliä vinossa niin ei olla sitä otettu käyttöön tyhjän panttina nut parvekkeella.

Ps. Tuoli-sängyn selkänoja on rimpula.

Vierailija
15/22 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vispilä sentään. Äitini tilasi täältä kaksi suhteellisen kallista tuolia... Onneksi sentään Klarnan laskulla, mutta nyt alkoi epäilyttämään, että mitähän p*skaa sieltä tulee...

Toisaalta jos ilmoittaa Klarnalle, ettei ole saanut tavaroita ja jättää laskun maksamatta, niin mitä tapahtuu? Meneekö perintään, kun kyseessä on ulkolainen yritys?

Vierailija
16/22 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko äidillesi tuotteet oliko vääriä tai rikkinäisiä olisi kiva kuulla? Voi saatana mä tilasin vuodesohvan ja taitaa tulla täyttä paskaa paketissa. Harmittaa.

Vierailija
17/22 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuotteet tammikuussa ja olivat ehjiä. Kyseessä siis kaksi nojatuolia. Päällepäin ihan kivat, mutta rungonlaatu ei päätä huimaa.

Moneen kertaan kyseltiin, että missä tuolit viipyy. Syyttivät kansainvälistä kuljetusyhtiötä, että eivät saa kuriiritoimitusta suomeen. Laitoin äidin puolesta viestiä, että kun ei tavaraa tule, niin perutaan koko tilaus. Tällöin omilla sivuilla näkyi, että tilausta ei oltu kerätty. Tämän jälkeen puljusta ei kuulunut mitään enää koskaan.

Klarna otti yhteyttä muutaman kerran ja kysyi miten olimme asiaa hoitaneet. Laitoin päivämäärät, jolloin asiaa oli ProduceShopin asian kanssa sähköposteissa käsitelty. Laskua pidettiin tauolla ja Klarna kehotti keskustelemaan edelleen kaupan kanssa.

Eräänä päivä äitini soitti, että täällä on ovella Dhl:n auto joka toi tuolit. Mietimme kauhukuvia siitä, että joudumme palauttamaan tuolit, sillä sen joutuu itse maksamaan. Hintaa olisi tullut n. 200 euroa. Ja jollet ole rahtikirjaan kirjoittanut tarkastusvarausta, menetät kaiken oikeuden valittaa 🙈

Tuolit kasattiin suurella jännityksellä ja helpotuksen huokaus pääsi, kun ne on ihan käyttökelpoiset.

Samana iltana Klarnalta tuli viesti, että tilaus on päivitetty peruutetuksi kaupan puolesta ja maksu mitätöity. 😂

Vierailija
18/22 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään uusia kokemuksia?

Entä Produceshop yhteystietoja?

Vierailija
19/22 |
19.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sängyn 8.7., 3- osainen lähetys tuli eilen.

Avasin paketit, tutkin kaikki ohjeet. Kaikki muut tulivat paitsi säleet.!!!   Laitoin viestiä as.palveluun ( hankalaa). Pyysivät kuvia, lähetin, heidän mielestä kuvat vialliset! Monta viestiä eilen, tänään uudestaan, eivät vielä vastanneet.  Vanha sänky on vielä paikallaan. Sen säleet ovat 5 senttiä pidemmät. En haluaisi sahata niitä, koska laitoin vanhan sängyn myyntiin säleineen. Saa nähdä kuinka käy. Ilmoittelen.

Vierailija
20/22 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää missään nimessä tilatko täältä mitään. Valitettavasti tilaaja huomasi palautteet vasta tilauksen tehtyään. Tuotteet likaisia ja rikkinäisiä. Lupaavat 14 vuorokauden palautuksen, mutta palautus todella hankalaa. Yrittävät tarjota mm. alennusta seuraavasta tilattavasta  tuotteesta. Mitään yhteystietoja ei palautukselle meinaa saada, pitkän väännön jälkeen lähettävät palautuskuitin palautuskortilla pakettiin (palautusosoite Italiaan), posti ei tunnista palautuskoodia, joten palautus maksettava itse. Onneksi palautus huomattavasti halvempi, kuin itse tilattu tuote. Postin asiakaspalvelusta sain hyvät ohjeet palautukselle, myös Klarnalle ilmoitettu palautuksesta, joten toivottavasti peruvat laskun.

Toivotaan, että paketti päätyy sinne, mistä tulikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi